-
Data: 2023-09-22 12:46:49
Temat: Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?
Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Friday, 22 September 2023 at 02:10:58 UTC+2, Marcin Debowski wrote:
> On 2023-09-21, a a <m...@g...com> wrote:
> > Czemu ten syfilis nie chce pokazac nawet temperatury i to po godzinie,
> > czy po 24 godzinach ?
> Może masz zwyczajnie skopany zestaw, jednostkę główną, nie czujniki. To
> nie są jakieś rzeczy specjalnie wyszukanej jakości. Jesli masz jeszcze
> możliwość zwrócić to zwróć.
>
> Wszystkie zestawy, z którymi miałem do czynienia przychodziły sparowane.
> Niczego tam nie musiałem robić poza ustawieniem Lo-Hi do alarmów.
>
> --
> Marcin
Dzięki za optymizm.
Ale przeczytałem tyle instrukcji parowania czujników, filmików, że jakiś sens w tym
musi być
Cała noc myślałem, co oznaczają te kody
https://media.s-bol.com/3lqD12Vw2rY9/original.pdf
strona 3
menu 6
i to są chyba kody identyfikacyjne czujników (dolna linia), czyli czujniki są
wykrywalne,
ale niczego nie wysyłają
Nie wiem co oznacza 59, ale może to limity temperatury w Fahrenheitach
Ok, może mi dali w hurtowni spierdzielony zestaw i jadę wymienić i przetestować inny
zetaw na stole.
Czy u ciebie to działało na stole i czujniki cokolwiek wysyłały do odbiornika,
np. ciśnienie powietrza 1 atm, temperatura pokoju np. 22 st. C
Bo co chwilę czytam, że jak poustawiam opcje i sparuję (???)
to muszę przejechać 20 km aby się dane z czujników wykryły ( po co ????)
A dlaczego to nie działa na stole , gdy czytałem, że czujniki wysyłają dane co 6
sekund
A jest to mi bardzo potrzebne, bo ostatnio mi przebijali koła 5 razy
i to terroryści przebijają cienką igłą przymocowaną do buta ( tak mi to tlumaczył
pracownik serwisu wulkanizacji)
I nie lapiesz gumy, bo powietrze wychodzi bardzo wolno, 1-2 3 dni i kierowca nie
kojarzy miejsca uszkodzenia opony z miejscem stwierdzenia braku powietrza kole,
A według FBI, Europolu, Interpolu, ubytek ciśnienia w jednym kole to główna przyczyna
wypadków samochodowych na drogach i to wypadków śmiertelnych, np. czolowe zderzenie
po zmianie pasa ruchu, albo wyrzucenie na autostradzie do rowu, jak kierowcę Dudy
Miliony samochodów parkuje nocami w róznych miejscach bez dozoru , na ciemnych
ulicach i koła nie są chronione.
Mnie sąsiad przechodzil obok samochodu i przykucnął i pomyślałem, że jednak
przparkuję do środka ulicy, bo bezpieczeniej.
Wsiadam, manewruję, a samochód miękki i źle skręca.
Wychudzę a powietrza brak w kole
No i terrorysta mieszka obok mnie, przechodziłem obok jego samochodu, ale wtedy nie
skojarzyłem,
a to byl moment.
Schylił się, przykucnął i przedziurawił oponę z boku.
Ja jeżdżę wolno, blisko, ale jak kto ma wypasioną furę i goni autostradami to z
ubytkiem powietrza w kole jest narażony na śmiertelny wypadek, a po wypadku nikt koła
nie bada, bo samochód rozbity.
Rozmawiałem z Rutkowskim i on ma dobrych ludzi z patrolu, ale to duża operacja w
skali kraju, aby zidentyfikować wszystkich terorystów, przebijających opony.
Serwisy wulkanizacyjne maja wiedzę operacyjną, wiedzą ile opon przebitych w okolicy,
ale nie upubliczniają tej wiedzy i każdy kierowca ryzykuje indywidualnie, gdy parkuje
w miejscach publicznych, bo koła nie są chronione.
Zatem te czuujniki TPMS to minimum, aby nie wyjechac na autostradę, gdy opona
przebita przez terorystę i powietrze uchodzi bardzo powoli (oglądałem za każdym razem
w serwisie wulkanizacyjnym, gdy było było w wodzie)
uchodzą małe bąbelki powietrza z boku opony, z jednego lub ielu otworów.
Maksymalnie terorysta przebił mi koła z boku w 3 miejscach, jak igłą
Postanie aplikacja mapowa dla całej Polski a na niej wszystkie zdarzenia przebicia
koła z datą, miejscem, marka sampochodu i gdzie parkował.
Pracownik wulkanizacji powiedzial mi tez że teroryści umieszczają gwoździe pionowo w
grubych plasterkach jabłka
i najeżdżasz na plasterek jablka a gwóźdź się wbija w bieżnik a jabłko rozlatuje pod
cięzarem koła
Porozmawiam w ministerstwie infrastruktury aby oddelegowali do sprawy jakiegoś
kumatego antyterrorystę,
bo kamery niczego nie załatwią w skali kraju, a przebitych kół mogą być dziesiątki
tysięcy, bo nikt tego nie monitoruje i prawna kalifikacji była zasze wadliwa, gdyz
uznawała przebicie koła przez terorystę, w celu wywołania katastrofy w publicznym
ruchu drogowym, za czyn huliganski o niskiej szkodliwości społecznej,
a 100.000 wypadków rocznie Europie i połowa ma za przyczynę brak powietrza kole =
koło przebite przez terorystę
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wkrętarki, wiertarki...
- Zasilacz impulsowy 12V 10A, coś godnego uwagi jako zamiennik akumulatora wkrętarki
- Mouser - koszt wysyłki
- [OT] Jak wycinac ksztalt w piance lub styropianie?
- FV--> ciepła woda w kranie
- Szok
- Dziwny schemat wzmacniacza m.cz.
- We Wrocławiu ruszyła Odra 5, pierwszy w Polsce komputer kwantowy z nadprzewodzącymi kubitami
- CGNAT i ewentualne problemy
- wzmacniacz mocy
- Linuks od wer. 6.15 przestanie wspierać procesory 486 i będzie wymagać min. Pentium
- Propagation velocity v/c dla kabli RF
- Jakie natynkowe podwójne gniazdo z bolcem (2P+PE)
- Czujnik nacisku
- Protoków komunikacyjny do urządzenia pomiarowego
Najnowsze wątki
- 2025-06-24 Delegacja osoby prowadzącej jednoosobową działalność
- 2025-06-24 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-06-24 Warszawa => Młodszy Programista SQL / FrontEnd developer <=
- 2025-06-24 Warszawa => Junior C# / FrontEnd developer <=
- 2025-06-24 Warszawa => Sales Executive / KAM <=
- 2025-06-23 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-06-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-06-23 Tapeta w Xiaomi
- 2025-06-23 Gdańsk => Programista Kotlin <=
- 2025-06-23 Białystok => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-06-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-06-23 Białystok => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-06-23 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-06-23 Warszawa => Tester Automatyzujący <=
- 2025-06-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=