  • Data: 2020-08-07 16:13:57
    Temat: Re: Czujnik piany
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-07 o 11:38, J.F. pisze:
    (...)

    > Mam podobnie :-(
    >
    > A potem sie okazuje, ze opinie rozne mozna sobie w buty wsadzic, bo one
    > w wiekszosci pozytywne,
    > a waznych jest pare wad, o ktorych internet nie pisze.
    >
    > Test nr 1 - idziemy na strone producenta i szukamu dzialu support do
    > danego modelu.
    > Jak nie ma, to nie kupujemy :-)

    Kupiłem lata temu tokarkę miniaturową Proxon FD 150/E.
    Nie poinformowano mnie, że praca na niej musi być przerywana (max 15min
    i czekanie aż ostygnie).
    Oczywiście spaliłem silnik, ale wymienili na gwarancji i dopiero wtedy
    poinformowali o pracy przerywanej.
    Takie rzeczy powinni pisać w instrukcji, lub dać zabezpieczenie termiczne.
    Podobno oznaczenie literowe na tabliczce o tym mówi, ale klient nie musi
    ich znać. Sprzedawca powinien uprzedzić, ale woli nie straszyć klienta.

    WM