  • Data: 2021-08-09 15:19:40
    Temat: Re: Czujnik gazu - fałszywe alarmy?
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2021 o 23:34, M M pisze:
    > Czujnik zasilany z sieci, nie z baterii.
    > Gazu nie czuć, piec działa póki co bez zarzutu - choć może faktycznie warto by
    zrobić jakiś przegląd serwisowy po kilku latach.

    Zdecydowanie należy tak zrobić. U mnie objawy były podobne, dodatkowym
    efektem było żółknięcie roślin. Pewnego pięknego dnia po kąpieli myłem
    sobie ząbki. I poczułem, że lecę na podłogę. Bez żadnych sygnałów
    ostrzegawczych. Szczęśliwie upadłem tak, że moja głowa znalazła się przy
    drzwiach, tam gdzie są otwory wentylacyjne. Pracujący "junkers" pobierał
    powietrze i właśnie tymi otworami ono wchodziło. Po tym, jak zajarzyłem,
    poprosiłem kolegę, aby zawiózł mnie na SOR. Tam stwierdzili lekkie
    zatrucie. Lekkie zatrucie wygląda tak, że wchodzenie na drugie piętro
    wymaga dwóch odpoczynków na półpiętrach. Nie mam ochoty dowiedzieć się,
    jak wygląda zatrucie choćby średnie. Ty też nie masz...

    P.P.