  • Data: 2021-08-09 00:04:35
    Temat: Re: Czujnik gazu - fałszywe alarmy?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-08 o 23:34, M M pisze:
    > Czujnik zasilany z sieci, nie z baterii.
    > Gazu nie czuć, piec działa póki co bez zarzutu - choć może faktycznie warto by
    zrobić jakiś przegląd serwisowy po kilku latach.
    > Ktoś tu pisał że miał taki czujnik i tak samo się zepsuł - dzięki, to może być
    właściwy kierunek.
    > Nie wiem o co chodzi z tym wodnym chlebem.

    A o co może chodzić...

    Zenek to jest grupowy przygłup, który czepia się ludzi. Prześladuje ich
    i nęka na grupach dyskusyjnych. Wymyśla jakiś głupie historie na temat
    tych ludzi i tak powtarza "w kółko Macieju". Trzeba uważać na jego
    porady, bo z reguły są błędne i szkodliwe. On sam zaś uważa się za
    specjalistę od wszystkiego i nie ma wątku w którym nie zabierałby głosu
    i nie odpisywał.

    W rzeczywistości jest zgorzkniałym starcem, byłym ubekiem. Jest
    sfrustrowany swoim, nieudolnym życiem. Zazdrości każdemu, kto postawił
    dom lub czegoś się dorobił i z tego powodu zieje nienawiścią do każdego,
    kto ma lepszy status społeczny od niego. Z nienawiści do takich ludzi,
    udziela szkodliwych porad.

    Co ciekawsze Zenek ma swoich wielbicieli, którzy zapewne i tu zaczną się
    uzewnętrzniać. Choć czasami to się zastanawiam czy czasami Zenek nie
    pisze pod kilkoma nickami i sam siebie nie popiera, bo już mało kto chce
    z nim prowadzić dyskusje, a stanowcza większość ma go w KF-ie i ignoruje
    jego beletrystykę. Zwróć też uwagę na jego słownictwo.

    Uważaj, bo bardzo łatwo jest się narazić Zenkowi. Nie wolno mieć innego
    zdania niż Zenek, bo nienawidzi tych, którzy odważą się mu sprzeciwić
    lub wytknąć błędy.