eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzołg (diesel) na LPG :-)Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <57d27e5a$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <nr1mae$44a$1@node2.news.atman.pl>
    <1ddrwgfyhpex$.1xfi8ch8qj8rr.dlg@40tude.net>
    <nr265n$jkv$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <nr3l99$uqu$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <7...@g...com>
    <bg8df17pcc77$.1h4aahh6mqchv.dlg@40tude.net>
    <d...@g...com>
    <nr650v$cip$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <nr6igm$7vp$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <nr7403$btd$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nr81ia$20f$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <nr9343$88l$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <nr99s4$88l$4@node2.news.atman.pl> <nr9a74$88l$5@node2.news.atman.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Tue, 13 Sep 2016 20:12:10 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nr9a74$88l$5@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <57d8417c$0$12554$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.104.95
    X-Trace: 1473790332 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12554 178.42.104.95:53643
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3192
    X-Received-Body-CRC: 1478326330
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588501
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-09-13 o 18:41, Shrek pisze:
    > W dniu 13.09.2016 o 18:35, Shrek pisze:
    >
    >> Dodatkowo spychacze też mają gąsienice i w nich nikt nie remontuje
    >> silnika co tydzień, więc jak widać da się to zrobić. Podejrzewam, że w
    >> czołgu nie warto, bo w sumie i tak na polu walki to duża "szansa", że
    >> tyle nie pożyje. Choć to w warunkach wojny symetrycznej, a takiej od
    >> dawna nie było. Więc w zasadzie zwłaszcza USA opłacałoby się robić coś
    >> bardziej trwałego. Wiec musi istnieć chyba bardziej fundamentalny powód.
    >
    > Jeszcze coś takiego znalazłem:
    >
    > A te dane są bodaj z połowy 1942:
    > "statystyczna żywotność T-34 w warunkach frontowych wynosiła 4-10 dni
    > lub 1-3 ataki, a przebieg 67 km."
    >
    >
    > Więc na wojnę klasy 2WW rzeczywiście większych rezusów nie warto robić.
    > Pytanie ile kosztowałoby zrobienie czegoś na powiedzmy 2000h. Bo
    > przecież z drugiej strony szansa że czołg weźmie udział w 3WW jest
    > znikoma;)
    >

    Silniki czołgów mają niewielką trwałość również z powodu paliwa - zwykle
    są przystosowane do jazdy na każdym świństwie, co pochodzi od ropy. Może
    toto jeździć nawet na terpentynie i benzynie lotniczej - choć tego tak
    zupełnie to nie jestem pewien.
    A wiadomo, że jak cos jest uniwersalne i do wszystkiego, to jest do d...
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: