-
Data: 2016-09-13 22:56:45
Temat: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2016-09-13 o 18:06, J.F. pisze:
>>>>> W czasie wojny T34 miał teoretycznie 100 godzin na silnik
>>>>> i tysiąc kilometrów na układ jezdny.
>>>>> Praktyka wykazywała 60 godzin na silnik i maks dwieście
>>>>> kilometrów na układ jezdny.
>>>
>>>> Od czasów T34 myślę że sporo się zmieniło w dziedzinie motoryzacji
>>>> pancernej :)
>>
>>> Resurs na silnik wzrósł do 150 godzin. Faktycznie sporo.
>
>> Dziwnie to brzmi.
>> Stosunek pojemności do mocy nie odbiega od np. ciężarówek, a wręcz
>> silniki
>> w czołgach są mniej wysilone niż współczesne ciężarówki.
>> Dziwię się więc dlaczego te w czołgach miałyby wymagać remontu
>> kapitalnego
>> co chwilę.
>
> Jesli chodzi o T-34, to cos mi sie kolacze, ze filtry powietrza byly tak
> jakies bardzo kiepskie, no i silnik na piasku pracowal :-)
>
> http://tankarchives.blogspot.com/2013/04/aberdeen-t-
34-and-kv-1-test.html
>
>>>> Do tego jeszcze może co innego być zużycie w czasie wojny, a co innego
>>>> nawet poligonowe.
>>
>>> Różnica polega na metodzie dojazdu. Na poligon czołgi są dowożone,
>>> na pole bitwy muszą dojechać same.
>
>> Raczej myślałem o możliwościach serwisowych.
>> Na wojnie nikt się nie będzie przejmował że coś tam zaczęło dziwne
>> dźwięki
>> wydawać, a warunkach poligonowych jednak sprzęt zawsze można wycofać.
>
> W 1941/42 to niemal prototypy byly i jeszcze sporo niedopracowanych
> rzeczy mialy, ktore w przyszlosci byly ulepszane.
> To tez moglo zawazyc na opinii.
> Nie musi silnik zawiesc, wystarczy, ze rozrusznik padnie ...
>
Nie kombinuj.
T34 akurat miał dwa rozruszniki.
Klasyczny na prąd z akumulatora i drugi na sprężone powietrze.
Ten drugi jeszcze dosyć długo był stosowany w dużych spychaczach.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 13.09.16 22:59 RadoslawF
- 13.09.16 23:00 masti
- 13.09.16 23:04 masti
- 14.09.16 02:12 Zenek Kapelinder
- 14.09.16 09:59 masti
- 14.09.16 20:20 RadoslawF
- 14.09.16 21:16 Shrek
- 14.09.16 22:11 RadoslawF
- 14.09.16 22:22 Shrek
- 14.09.16 23:22 Zenek Kapelinder
- 14.09.16 23:23 Tomasz Pyra
- 14.09.16 23:41 Zenek Kapelinder
- 14.09.16 23:44 Shrek
- 14.09.16 23:53 Zenek Kapelinder
- 14.09.16 23:59 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=