-
Data: 2016-09-13 22:56:45
Temat: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2016-09-13 o 18:06, J.F. pisze:
>>>>> W czasie wojny T34 miał teoretycznie 100 godzin na silnik
>>>>> i tysiąc kilometrów na układ jezdny.
>>>>> Praktyka wykazywała 60 godzin na silnik i maks dwieście
>>>>> kilometrów na układ jezdny.
>>>
>>>> Od czasów T34 myślę że sporo się zmieniło w dziedzinie motoryzacji
>>>> pancernej :)
>>
>>> Resurs na silnik wzrósł do 150 godzin. Faktycznie sporo.
>
>> Dziwnie to brzmi.
>> Stosunek pojemności do mocy nie odbiega od np. ciężarówek, a wręcz
>> silniki
>> w czołgach są mniej wysilone niż współczesne ciężarówki.
>> Dziwię się więc dlaczego te w czołgach miałyby wymagać remontu
>> kapitalnego
>> co chwilę.
>
> Jesli chodzi o T-34, to cos mi sie kolacze, ze filtry powietrza byly tak
> jakies bardzo kiepskie, no i silnik na piasku pracowal :-)
>
> http://tankarchives.blogspot.com/2013/04/aberdeen-t-
34-and-kv-1-test.html
>
>>>> Do tego jeszcze może co innego być zużycie w czasie wojny, a co innego
>>>> nawet poligonowe.
>>
>>> Różnica polega na metodzie dojazdu. Na poligon czołgi są dowożone,
>>> na pole bitwy muszą dojechać same.
>
>> Raczej myślałem o możliwościach serwisowych.
>> Na wojnie nikt się nie będzie przejmował że coś tam zaczęło dziwne
>> dźwięki
>> wydawać, a warunkach poligonowych jednak sprzęt zawsze można wycofać.
>
> W 1941/42 to niemal prototypy byly i jeszcze sporo niedopracowanych
> rzeczy mialy, ktore w przyszlosci byly ulepszane.
> To tez moglo zawazyc na opinii.
> Nie musi silnik zawiesc, wystarczy, ze rozrusznik padnie ...
>
Nie kombinuj.
T34 akurat miał dwa rozruszniki.
Klasyczny na prąd z akumulatora i drugi na sprężone powietrze.
Ten drugi jeszcze dosyć długo był stosowany w dużych spychaczach.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 13.09.16 22:59 RadoslawF
- 13.09.16 23:00 masti
- 13.09.16 23:04 masti
- 14.09.16 02:12 Zenek Kapelinder
- 14.09.16 09:59 masti
- 14.09.16 20:20 RadoslawF
- 14.09.16 21:16 Shrek
- 14.09.16 22:11 RadoslawF
- 14.09.16 22:22 Shrek
- 14.09.16 23:22 Zenek Kapelinder
- 14.09.16 23:23 Tomasz Pyra
- 14.09.16 23:41 Zenek Kapelinder
- 14.09.16 23:44 Shrek
- 14.09.16 23:53 Zenek Kapelinder
- 14.09.16 23:59 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=