-
Data: 2016-09-14 22:11:27
Temat: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2016-09-14 o 21:16, Shrek pisze:
> Więc czemu one w sumie takie nietrwałe - tak wysilone? Chyba nie. NIe da
> się tego dobrze zrobić? Może dlatego, że ciężko zoptymalizować coś co
> nie wiadomo na jakim paliwie będzie jeździć? A może po prostu prawdziwe
> pieniądze robi się na drogich słomianych inwestycjach? Jakby były zbyt
> niezawodne, to ciężko na nich zarobić na dłuższą metę? Ale wtedy pewnie
> znalazł by się ktoś, kto by się wyłamał, zrobił lepsze i wtedy miałby
> zbyt. Argument o tym, że na gąsienicach musi być słabo też chyba średnio
> prawdziwy, bo są przecież maszyny budowlane na gąsienicach, co też
> łatwych warunków nie mają, tyrają często na dwie zmiany i nikt w nich
> silników co tydzień czy nawet co miesiąc nie remontuje.
>
Duży spychacz Staliniec, silnik identyczny jak w czołgu,
zajechali silnik to nowy załatwili w jednostce wojskowej
bo tylko tam takie mieli.
Główna różnica polegała na przeniesieniu napędu, czołg
musi rozwijać róże prędkości więc skrzynia biegów i
sprzęgło a w spychaczu który miał maksymalna prędkość
poniżej 10km/h silnik napędzał prądnicę a silniki elektryczne
napędzały całość. I silnik wytrzymywał podobne czasy jak
w lokomotywie.
Czołg na poligonie w jeden dzień zrobi więcej kilometrów
niż taki spychacz przez tydzień a może i przez dwa.
Dodatkowo jest lżejszy więc zawieszenie i układ przeniesienia
napędu wytrzymuje sporo więcej.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 14.09.16 22:22 Shrek
- 14.09.16 23:22 Zenek Kapelinder
- 14.09.16 23:23 Tomasz Pyra
- 14.09.16 23:41 Zenek Kapelinder
- 14.09.16 23:44 Shrek
- 14.09.16 23:53 Zenek Kapelinder
- 14.09.16 23:59 Zenek Kapelinder
- 15.09.16 07:15 Shrek
- 15.09.16 09:12 Bolko
- 15.09.16 10:41 Zenek Kapelinder
- 15.09.16 12:47 Bolko
- 15.09.16 13:50 J.F.
- 15.09.16 15:24 Zenek Kapelinder
- 15.09.16 21:21 RadoslawF
- 15.09.16 21:36 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=