-
Data: 2016-09-14 22:11:27
Temat: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2016-09-14 o 21:16, Shrek pisze:
> Więc czemu one w sumie takie nietrwałe - tak wysilone? Chyba nie. NIe da
> się tego dobrze zrobić? Może dlatego, że ciężko zoptymalizować coś co
> nie wiadomo na jakim paliwie będzie jeździć? A może po prostu prawdziwe
> pieniądze robi się na drogich słomianych inwestycjach? Jakby były zbyt
> niezawodne, to ciężko na nich zarobić na dłuższą metę? Ale wtedy pewnie
> znalazł by się ktoś, kto by się wyłamał, zrobił lepsze i wtedy miałby
> zbyt. Argument o tym, że na gąsienicach musi być słabo też chyba średnio
> prawdziwy, bo są przecież maszyny budowlane na gąsienicach, co też
> łatwych warunków nie mają, tyrają często na dwie zmiany i nikt w nich
> silników co tydzień czy nawet co miesiąc nie remontuje.
>
Duży spychacz Staliniec, silnik identyczny jak w czołgu,
zajechali silnik to nowy załatwili w jednostce wojskowej
bo tylko tam takie mieli.
Główna różnica polegała na przeniesieniu napędu, czołg
musi rozwijać róże prędkości więc skrzynia biegów i
sprzęgło a w spychaczu który miał maksymalna prędkość
poniżej 10km/h silnik napędzał prądnicę a silniki elektryczne
napędzały całość. I silnik wytrzymywał podobne czasy jak
w lokomotywie.
Czołg na poligonie w jeden dzień zrobi więcej kilometrów
niż taki spychacz przez tydzień a może i przez dwa.
Dodatkowo jest lżejszy więc zawieszenie i układ przeniesienia
napędu wytrzymuje sporo więcej.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 14.09.16 22:22 Shrek
- 14.09.16 23:22 Zenek Kapelinder
- 14.09.16 23:23 Tomasz Pyra
- 14.09.16 23:41 Zenek Kapelinder
- 14.09.16 23:44 Shrek
- 14.09.16 23:53 Zenek Kapelinder
- 14.09.16 23:59 Zenek Kapelinder
- 15.09.16 07:15 Shrek
- 15.09.16 09:12 Bolko
- 15.09.16 10:41 Zenek Kapelinder
- 15.09.16 12:47 Bolko
- 15.09.16 13:50 J.F.
- 15.09.16 15:24 Zenek Kapelinder
- 15.09.16 21:21 RadoslawF
- 15.09.16 21:36 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A