eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzołg (diesel) na LPG :-)Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer01.am1
    !peering.am1!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <57d27e5a$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <57d28905$0$12546$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <nqv2n3$vm2$1@node1.news.atman.pl>
    <57d3dcca$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <nr1mae$44a$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sat, 10 Sep 2016 22:20:28 +0200
    Message-ID: <1ddrwgfyhpex$.1xfi8ch8qj8rr.dlg@40tude.net>
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1473538926 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15202 89.77.179.152:13322
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1858802450
    X-Received-Bytes: 2581
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588308
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 10 Sep 2016 21:18:48 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > W dniu 2016-09-10 o 12:13, T. pisze:
    >
    >>>> To sporo to ile? Srednio dwa kilometry dziennie wyjdzie czy mniej?
    >>>>
    >>> Mniej.
    >>> Czołgi to wbrew pozorom delikatne maszyny i po przejechaniu
    >>> kilkuset kilometrów wymagają remontu zawieszenia.
    >>> W tym rozwiązaniu przyznano że LPG jest tylko dodatkiem
    >>> do spalanego oleju. Co oznacza mamy wielotysięczny koszt
    >>> instalacji i zmniejszenie kosztów spalanego paliwa o 20%.
    >>> Tego nawet nie montują w ciężarówkach które mają naprawdę
    >>> spore przebiegi, bo się nie opłaca.
    >>>
    >>>
    >>> Pozdrawiam
    >>
    >> Generalnie czołgi mają małe resursy. Jeszcze do niedawna radzieckie
    >> czołgi miały remont silnika co 150 motogodzin. Ktoś powie - żałośnie
    >> mało. Lecz jeśli przyjąć średnią prędkość 40 km/godz. to jest to 6 tys.
    >> km. Do Portugalii by dojechał :-)
    >> T.
    > Zawieszenie i układ jezdny tego nie wytrzyma.
    > W czasie wojny T34 miał teoretycznie 100 godzin na silnik
    > i tysiąc kilometrów na układ jezdny.
    > Praktyka wykazywała 60 godzin na silnik i maks dwieście
    > kilometrów na układ jezdny.

    Od czasów T34 myślę że sporo się zmieniło w dziedzinie motoryzacji
    pancernej :)

    Do tego jeszcze może co innego być zużycie w czasie wojny, a co innego
    nawet poligonowe.
    No i pytanie co należało zrobić po tych 100h? Bo może zmienić olej i
    filtry?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: