  • Data: 2012-09-11 12:47:54
    Temat: Re: Czesciowa wymiana przewodow paliwowych?
    Od: PJ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    //Jazda w płaskim terenie, ze 100% sprawnym ręcznym, + awaryjne, 10km/
    h tam gdzie prosto i pusto, 5 km/h w przeciwnym razie, nie jest
    specjalnie niebezpieczna.

    a ile to bedzie wg taryfikatora ?

    //Ja bym się bez absolutnej konieczności nie zdecydował na taką jazdę,
    bo by mi było szkoda nerwów. Assistance kosztuje ~100pln/rok.

    troche adrenaliny ale stowka zostaje w kieszeni :-)

    //To nie były analogie. Zastanawiało mnie jak się zachowa w innych
    niestandardowych przypadkach.

    zachowa zimna krew :-) ja bym wykopal rodzine z takiego sztrucla i z
    bezpiecznej odleglosci zadzwonil po assistance

    //Znam dwa takie przypadki - w jednym skończyło się na naprawie za
    kilka k PLN, w drugim na lekkim przypieprzeniu w samochód z przodu.

    ale jego aniol stroz czuwa, jakby przysnal to bylby gwiazda Faktu czy
    SE w sekcji nieszczesliwe wypadki ba nawet jakis palacz mogl go petem
    wyslac na tamten swiat, IMHO ma chlop farta :-)

    P.