  • Data: 2012-09-12 09:18:49
    Temat: Re: Czesciowa wymiana przewodow paliwowych?
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Darian wrote:

    > Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > to co mialem zrobic stanac na srodku ulicy gdzie bylo pelno ludzi i aut,
    > wylaczyc silnik i pojsc w poszukiwaniu warsztatu?

    Jak zaglądałeś że cieknie to stałeś po środku? Czy może nieco na bok
    zjechałeś... Było już tam samochód zostawić.

    BTW. samochody do tak wybuchają tylko na filmach. Ale palić się może szybko, na
    tyle szybko, że może być kłopot z ucieczką zwłaszcza że w czasie jazdy możesz
    się zorientować dopiero po chwili.

    \SK