  • Data: 2012-09-11 15:15:44
    Temat: Re: Czesciowa wymiana przewodow paliwowych?
    Od: huri_khan <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 22:35:17 +0200, Darian napisał(a):

    > Mam pytania:
    > czy tak sie wymienia przewody paliwowe

    Nie

    > co powinien byl zrobic mechanik aby zabezpieczyc sie przed ewentualnoscia
    > puszczenia zaciskow i wylewaniem paliwa (podczas uruchamiania silnika paliwo
    > wylewalo sie pod cisnieniem!)

    Znasz zasadę działania silnika spalinowego ? Twoje zdanie sugeruje, że
    silnik zapali bez paliwa i dopiero jak wejdzie na obroty to pompka zaczyna
    podawać paliwo.

    > co mam teraz zrobic (isc do sadu i walczyc o odszkodowanie za straty
    > moralne - mogl byc wybuch, zadac odszkodowania - wylal sie caly bak za 300
    > pln+zalozenie nowych zaciskow w innym warsztacie tak aby kontynuowac jazde)
    > i naprawy wadliwie zrobionej uslugi?

    Ja bym poszedł do mechanika i próbował załatwić w zgodzie. Jeżeli mechanik
    się opiera to zakładaj sprawę w sądzie i walcz do końca i się nie poddawaj.

    Chyba nie wierzysz w to co piszesz.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]