  • Data: 2009-08-09 16:37:12
    Temat: Re: Czemu "pro" nie uzywaja APS-C?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Marek Dyjor" napisal

    > bo panie sie nie brandzluja pixelami tylko robia zdjecia, widzialem troche
    > zdjec robionych przez kobiety, i chcialbym miec takie oko jak one maja.
    > Przy czym jak juz pisalem one sie zwykle nie lansuja tylko robia zdjecia.

    No, cos w tym jest, mam podobne obserwacje.
    Z drugiej strony - jesli trafi sie knociara to te knoty tez sa na swój
    sposób absolutnie wyjatkowe.
    Znam jedna taka artystke, która ma nawet zetpeafowski papier na swój artyzm
    i to co z pelnym przekonaniem robi jest niebywale. Czasami trudno mi wrecz
    uwierzyc, ze mozna takiego szajsu natrzaskac.
    Ale fakt - sprzet ma u kobiet (przynajmniej u tych, które znam) znaczenie
    drugorzedne. Nie trafilem jeszcze sytuacji aby któras podniecala sie
    sprzetem. Knociara owszem ; )

    adam