  • Data: 2009-08-09 19:01:43
    Temat: Re: Czemu "pro" nie używają APS-C?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    po wielokroc pieprzysz.

    > Kolega rzucił jednym ogólnikiem "reżyserowane" w który można wrzucić
    > wszystko a Ty jedziesz z tą swoją teorią.

    tu pieprznales pierwsza raz.
    kolega wyraznie i konkretnie mowi o fotografii rezyserowanej na ulicy.

    nie rezyserowanej ogolnie , nie rezyserowanej w studio , w teatrze ,
    gdziekolwiek indziej a konkretnie na ulicy.

    to co najciekawszego na ulicy moze sie zdazyc to wlasnie to co jest
    nierezyserowane.
    zobacz sobie do dowalonego servera fotograficznego jaki jest tam
    udzial fotografii rezyserowanej na ulicy.
    znikomy - pojedyncze fotki.

    Czy musisz mieć do powiedzenia
    > coś na każdy temat? Generujesz dziesiątki postów i piszesz aby pisać.

    tutaj masz statystyke grupy.
    miszcz ma ponad 20 000 postow , mnie wogole nie widac w tym
    zestawieniu . nie wiem czy mam wszystkiego ok 1000 sztuk

    http://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/a
    bout

    nie masz nawet 10% tej zawrtosci merytorycznej w swoich postach co
    ja.
    a ten ktory teraz wyslales jest typowym przypieprzaniem sie ,
    wynikajacym z .... no nie bede pisal z czego , nie chce cie urazic.

    a wiec pieprzysz po raz drugi

    > Tak samo jest w tym temacie. Jak możesz zakładać jakieś teorie na temat
    > fotografii aranżowanej, robiłeś jakieś badania?

    wiec podlicz sobie np na onephoto ile jest tam fotogrtafii
    rezyserowanej na ulicy.

    pewnie znajda sie pozowane na ulicy , ale to nie rezyserowane .

    Sam rynek prasy kobiecej
    > czy właśnie fotografia ślubna na którą jest duże zapotrzebowanie
    > zaprzecza Twojej teorii jakoby nikt by się nie interesował taką
    > fotografią.

    pieprzysz juz po raz trzeci.
    fotografia slubna nie jest fotografia rezyserowana na ulicy.

    Chyba ze masz na mysli niektore kraje azjatyckie , gdzie rzeczywiscie
    przyjecia sa robione na ulicy.
    ale kolega pisze , ze mieszka w trokacie D/B/H - tam uroczystosci
    slubne nie odbywaja sie na ulicy .

    >A co powiesz na takiego bossa jak Roger Ballen, też
    > zmieszasz z błotem?

    a kogo ja mieszam z blotem w mojej wypowiedzi ?
    konkretnie kogo zmiedzalem z blotem ?

    pieprzysz wiec po raz czwarty.

    > Wycieczki pod adresem miejsca zamieszkania to już w ogóle pominę.

    to nie twoja sprawa , i o twoje zdanie na ten temat cie nie pytam.
    obchodzi mnie co na ten temat uwazasz jak zeszloroczny snieg.

    a przeslanie mojego postu jest proste i oczywiste.

    to, ze ktos na granicy D/B/H do marginalnej fotografii
    rezyserowanej na ulicy uzywa mamiji
    jest tak cenna informacja jak ta np o ilosci opadow deszczu w
    permambuko.