    From: Szadzik <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Date: Fri, 27 Feb 2009 10:25:51 +0000
    <go3c01$17g$1@mx1.internetia.pl> <go3c6q$d8s$3@inews.gazeta.pl>
    <go3j59$38o$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <op.upxnip0cw0tjqg@litestar> <go5ds3$1qm$1@inews.gazeta.pl>
    <go5sql$5bu$2@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <go73on$ooh$1@news.onet.pl> <go80b7$oi3$2@inews.gazeta.pl>
    <go8cg0$dl6$1@news.onet.pl> <go8e9r$q4p$1@inews.gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > No faktycznie twoj MPower jest zdecydowanie lepszy od ipoda i kazdy to
    > wie, ale oczywiscie wiemy ze zaden WM nie odtwarza muzyki stad jest ci
    > nie potrzbna ta funkcja za to potrzebna jest edycja wieloarkuszowych
    > excelli :)

    Hehehe, widzę, że to, że napisałem o prostej edycji/ podglądzie do
    Ciebie nie dociera.
    Jeśli nie chcesz czytać tego, co piszę, dziękuję za dyskusję.

    > No jasne i ty sie czepiasz biednego iphona a chcesz nosic urzadzenie
    > 200gramowe za 1500zł do filmów. Ale zaraz przeciez WM mial robic
    > wszystko ?

    NIE NAPISAŁEM, że na którymkolwiek z nich BĘDĘ oglądał, tylko, że
    WOLAŁBYM oglądać.
    Jak już wspomniałem wcześniej, dalsza dyskusja nie ma sensu, kończy się
    na łapaniu za słówka.

    EOT jak dla mnie.

    Szadzik