  • Data: 2009-03-11 07:51:35
    Temat: Re: Czemu Nikon i Canon nie robią stabilizacji w korpusie?
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    news:gp6v2a.604.1@teren.hamstera.pl...
    > Rzecze PW:

    > Sonnar ze stabilizacją...

    Weź mnie nawet nie denerwuj :) Ale Sonnar to jest chodząca doskonałość,
    szkiełko marzeń, a tymczasem plan jest taki, żeby przez mieszek macro zapiąć
    do cyfry stary obiektyw od mieszkowego kliszaka, taki z lat 1900-1915. To
    jest zbiorowisko wszystkich możliwych wad optycznych, a jednak portret
    zrobiony takim czymś rzuca na kolana po prostu. Kąt widzenia co prawda nieco
    mały, bo nawet pełna klata to ledwo ułamek kliszy 9x12cm, ale można by tu
    poszaleć...

    zdrówka, PW