  • Data: 2009-03-11 17:56:53
    Temat: Re: Czemu Nikon i Canon nie robią stabilizacji w korpusie?
    Od: Mirek <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Mar, 17:57, Krzysztof Kudłacik <n...@w...pl> wrote:
    > Jednak niezależnie od tego, ile
    > kosztuje, to jako klient płacę za nią tylko raz - za stabilizację w
    > obiektywie płacę za każdym razem kupując obiektyw stablizowany.

    Hmmm... tak przykładowo na e-cyfrowe:
    wspomniana przeze mnie Sigma 150-500 w wersji do Canona ze
    stabilizacją - 3999PLN
    w wersji do do Sony bez stabilizacji .... ojej, też 3999PLN :D. Więc
    jak by tu powiedzieć, jako klient chyba nie odczułem różnicy :D
    Ciągnąc dalej Twoją argumentację, silniki AF i przesłony pownny
    znajdować się w korpusie, i jako człowiek wiekowy chyba nawet pamiętam
    dość podobną dyskusję na ten temat w zamierzchłych czasach ;).

    --
    pozdrawiam
    Mirek