  • Data: 2009-03-10 20:51:54
    Temat: Re: Czemu Nikon i Canon nie robią stabilizacji w korpusie?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-03-10 21:44:40 +0100, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Ale nawet jak będę mieć D700 i stabilizowane F2.8 to zawsze, ZAWSZE
    > stabilzowane F1.4 da mi większe możliwości.

    No niby tak, ale co z tego, skoro Ci nie da, bo nie robią? Nie i już.
    Obaj najwięksi gracze na rynku, więc jak się nie podoba, pozostają
    "systemy niszowe". Osoby wybierające system przez pryzmat stabilizacji
    matrycy, to pewnie wg kalkulacji "wielkich" nędzny promil, niewart
    uwagi. Myślisz że jak ktoś będzie marudził, że Rolls-Royce nie robi
    kombi, to się ugną i zaczną takie produkować?

    de Fresz