  • Data: 2009-03-10 21:14:24
    Temat: Re: Czemu Nikon i Canon nie robią stabilizacji w korpusie?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> napisał:

    > Prawdą jest, duch takich fotek jest nie do przecenienia. Nie mam takich
    > możliwości, jesli idzie o stabilizację krótkich szkieł, ale nadrabiam to
    > nieszumiącym ISO1600-3200 i wtedy czasy wypadają w miarę rozsądne, można
    > jechać zwykłym 1.8/50 i rozkoszować się chwyconymi nastrojami przy
    malusiej
    > GO :)

    To teraz wyobrtaź sobie, ze masz użyteczne ISO1600, jasny obiektyw i do tego
    stabilizację umożliwiającą wydłużenie czasu ok. 10x. Ja tak właśnie mam - i
    to doceniam.

    >Tu jednak znowu wychodzi kwestia poruszenia obiektu przy słabym
    > świetle i długim czasie, niezależnego od każdej stabilizacji, niestety.
    >[...]

    To oczywiste. Długie czasy albo do motywów statycznych, albo, gdy poruszenie
    motywu (lub lepiej - jego części) służy podkreśleniu dynamizmu sceny.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)