-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
Date: Thu, 07 Mar 2013 22:17:37 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
Thunderbird/17.0.3
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
References: <kh78cr$h34$1@mx1.internetia.pl> <kh8720$j8p$1@node1.news.atman.pl>
<5137a542$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<khao1t$7ig$1@node1.news.atman.pl>
<5138ef36$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<khauii$esd$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <khauii$esd$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 64
Message-ID: <513903fa$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1362691066 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1217 82.139.18.228:54486
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485381
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-03-07 21:50, mk4 pisze:
> On 2013-03-07 20:49, Artur Maśląg wrote:
>> Twoje chcenie tak naprawdę mnie (i nie tylko mnie) nie interesuje.
>> Podobnie jest z moim - innych to średnio interesuje, bądź wcale. Na
>> zwykłej krajówce (jednojezdniowej) jest ograniczenie do 90km/h.
>> Wyprzedać można wtedy, kiedy ma to uzasadnienie i są ku temu stosowne
>> warunki.
> Na ta wypowiedz patrze tak - gdyby w przepisach bylo 120 to bys tu
> spiewal 120 a gdyby bylo 70 to bys spiewal 70 i powtarzal, ze ciebie
> "nie interesuje".
Cóż - już wcześniej pisałem, że to projekcja miszcza i takie też
wnioski. Prędkości na takich drogach nie są wymysłem kosmitów,
tylko jakąś wypadkową warunków, fizyki i ludzkiej percepcji.
> A moze warto sie zainteresowac troche, bo to co nizej piszesz to raczej
> zalozenia teoretyczne, ktore calkiem czesto nie sprawdzaja sie w praktyce.
A czym tu się tak bardzo interesować? Drogi o pewnych standardach mają
dość jasno określone prędkości graniczne, przy których jest spełniony
jakiś kompromis bezpieczeństwa oraz "szybkości przemieszczania się".
Dla uproszczenia już nie mieszam innych czynników.
>>> A w tej chwili tak nie jest - duzo rozjazdow, gdzie nikt nie skreca
>>
>> Znajdź choć taki jeden...
>
> Nikt oznaczalo tu rzecz jasna "sporadycznie", na tyle zadko, ze robienie
> wysepek, rozjazdow i dodatkowego pasa jest nieuzasadnione (tzn. nie
> nastepuje zadne tamowanie ruchu jak 1 samochod na godzine tam skreca -
> albo i nawet mniej niz 1).
Ty tak uważasz, ponieważ minąłeś taki rozjazd raz na jakiś czas
i nikogo nie widziałeś - ruch lokalny będzie miał zupełnie inne
spostrzeżenia...
>>> oraz
>>> wysepek stawianych tam gdzie byloby wystarczajaco miejsca na manewr
>>> wyprzedzania.
>>
>> Wysepki są azylem i mają zasadniczo uniemożliwić wyprzedzanie
>> w takich miejscach.
>
> Wiem, i wlasnie do tego sie odnosze. Jest ich za duzo i w miejscach,
> gdzie nie ma to uzasadnienia.
Jw.
> Dobrym przykladem jest kawalek DK10 pomiedzy Toruniem a Lipnem (im
> blizej Torunia tym gorzej). Taka droga nie da sie sprawnie poruszac - i
> wcale nie mowie o demonicznej predkosci a raczej jak pisalem 100-110.
>
>> http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=KDcWWaIHcdM#t=27s
>>
>
> Jasnym jest, ze tego nie pochwalam i jest to naganne oraz niczym
> usprawiedliwic sie nie da. Niemniej jednak, gdyby te wysepki linie i
> rozjazdy byly tam gdzie rzeczywiscie sa potrzebne byc moze nikt by nie
> mial nawet okazji to takich wyczynow.
Bajki to możesz opowiadać na pms, na onecie itd.
(...)
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.13 22:39 Robert Rędziak
- 07.03.13 23:06 mk4
- 08.03.13 08:24 Artur Maśląg
- 08.03.13 09:48 J.F
- 08.03.13 09:48 Gotfryd Smolik news
- 08.03.13 10:06 J.F
- 08.03.13 10:09 Artur Maśląg
- 08.03.13 11:07 Artur Maśląg
- 08.03.13 11:28 J.F
- 08.03.13 12:42 Artur Maśląg
- 08.03.13 13:42 WildS
- 08.03.13 19:07 Gotfryd Smolik news
- 08.03.13 20:32 mk4
- 08.03.13 20:44 mk4
- 08.03.13 20:47 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo