  • Data: 2011-09-07 22:14:49
    Temat: Re: Czasem człowiek musi..
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-08 00:11, John Smith pisze:
    > A niby czym się różni podglądactwo od zoo/safari?
    > Cały czas jest to powierzchowne. Różnica się pojawia, jak się zaczyna
    > bliższy kontakt i zejście pod skórę.

    To zależy od definicji, a ja mam taką: podglądactwo to po prostu obraz
    nieingerencyjny, bliski rzeczywistości zastanej, stroniący od
    subiektywizmu (winiety, fiszaje, ujęcia nasuwające pewne myśli itp). Zoo
    to właśnie przeciwieństwo tego - taki nowoczesny reportaż z tanim
    przesłaniem.

    --
    pozdrawia Adam
    /to nie ja, to tylko ja/