  • Data: 2011-09-09 08:16:05
    Temat: Re: Czasem człowiek musi..
    Od: John Smith <j...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-08 14:44, Janko Muzykant pisze:
> [...]

    Wyrywkowo i przypadkowo wybierasz obiekt portretu.
    Potem taki obiekt portretujesz powierzchownie.
    Żaden zarzut, zdaję sobie sprawę, że ja to robię jeszcze płyciej.

    > A konkretnie np. ta seria:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/27/1.htm
    > i następne.

    Jakoś mam wrażenie, że taki trend portretowania pojawi się w obszarze
    fotografii modowej. :-) (zaraz ktoś powie, że już dawno był).
    A zdjęcia fajne, czasem parę sekund zajmuje ustalenie kto był obiektem,
    potem już wiem na kogo się gapić (razem z fotografem).

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek