-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym
Date: Mon, 22 Oct 2018 23:16:17 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 24
Message-ID: <pqlena$d7u$1@news.icm.edu.pl>
References: <5bcc2c39$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
<as87i7hvv1sz.15gj0th7pch2w$.dlg@40tude.net>
<s...@4...com> <pqjpua$qvo$1@dont-email.me>
<g...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1540242986 13566 78.10.177.126 (22 Oct 2018 21:16:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Oct 2018 21:16:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <g...@4...net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642017
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-10-22 o 22:55, Tomasz Pyra pisze:
>>>
>> Jakie są parametry elektryczne tego akumulatora i co (w przypadku
>> niewielkiego aku) stoi na przeszkodzie aby go zastąpić zwykłym
>> akumulatorem (pomijając plus 20 kilo do wagi)
>
> Akumulator Priusa I to 38 modułów, każdy z nich to szergegowo połączone 6
> ogniw NiMH o napięciu 1.2V i 6.5Ah pojemności (w sumie każdy moduł daje
> 7.2V).
> Każdy moduł ma własny układ kontroli ładowania i rozładowania.
>
> To nie jest tak, że włożysz tam trakcjny akumulator ołowiowy i to będzie
> jakoś działać. Bo ogniwo kwasowo-ołowiowe ma 2.1V i nijak się nie da tego
> połączyć żeby zrobić 7.2V żeby bylo dobrze.
>
> Te wszystkie moduły są łączone szeregowo i dają napięcie 274V.
>
> Gdyby się uprzeć żeby zastąpić to akumulatorami ołowiowymi, że jakoś tam
> opanujesz sterowanie i ładowanie, to i tak potrzebujesz minimum 23
> akumulatorów 12V żeby uzyskać potrzebne napięcie.
No nie, gdyby było potrzeba więcej to przetwornicę można zrobić. Tak, że
nie w tym problem.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.18 18:59 Budzik
- 23.10.18 22:35 ToMasz
- 24.10.18 10:49 Tadeusz
- 24.10.18 12:41 z
- 24.10.18 21:00 p0li
- 24.10.18 21:59 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie