  • Data: 2012-04-04 20:39:47
    Temat: Re: Cyfrowy filtr szary - jak działa?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawel Gancarz" <y...@t...pl> wrote:

    > Może wklej jakiś fragment, w którym jest o tym mowa, nie każdemu
    > się chce przeglądać cały tekst.

    Ale po cóż wklejać, skoro, jak napisałem, nikt niczego nie wyjaśnia?

    Dpreview:

    "Exposure compensation - ND Filter (3 stop)"

    Instrukcja (zaszyfrowana, więc nie przekleję) - oprócz opisu użycia
    guzika jedno niewiele mówiące zdanie:

    To shoot at slower shutter speeds and smaler aperture values,
    use the ND filter, which reduces light intensity to 1/8 the actual level
    (equivalent to 3 stops).

    Gdyby rozumiec ich dokładnie, to chyba potrafią szkła przydymiać na
    żądanie... :)

    "which reduces light intensity to 1/8 the actual level" :)))))

    Mariusz [mr.]