  • 21. Data: 2009-01-19 14:03:00
    Temat: Re: Cyfrografia - opinie
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:

    > Jaaasssne.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Viral_marketing

    To bardzo kiepski, bo nie wiem, co miało zostać zareklamowane :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 22. Data: 2009-01-19 14:05:51
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-19 15:03:00 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > To bardzo kiepski, bo nie wiem, co miało zostać zareklamowane :/

    Albo trafiło na bardzo kiepsko spostrzegawczego odbiorcę ;-)

    de Fresz

  • 23. Data: 2009-01-19 14:13:37
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Mateusz Ludwin napisał(a):

    > O co chodzi?

    Żart, nie będę tłumaczył. :-)

    --
    Mirek

  • 24. Data: 2009-01-19 14:15:44
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:

    > Albo trafiło na bardzo kiepsko spostrzegawczego odbiorcę ;-)

    Czyli nadal - kiepski marketing. Ma zwrócić uwagę na to, co
    najważniejsze, a się nie udaje :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 25. Data: 2009-01-19 14:33:50
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-19 15:15:44 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > Czyli nadal - kiepski marketing. Ma zwrócić uwagę na to, co
    > najważniejsze, a się nie udaje :P

    No widać założyli sobie jakiś tam poziom cech u grupy docelowej, jak
    np. spostrzegawczość i pewnie się nie załapałeś ;-)

    de Fresz

  • 26. Data: 2009-01-19 18:06:39
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik " Arek" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Pare osob pytalo kiedys o kursy ze strony Cyfrografia.pl, to
    > zainteresowalem
    > sie dzisiaj tematem. Boze, co za koles.
    > Facet, ktory to prowadzi w ogole do mnie nie trafia. Mowi w jakis
    > dziwny sposob z taka maniera, zachowuje sie jak potluczony - nie wiem,
    > moze
    > to ma byc smieszne - patrz
    > http://www.cyfrografia.pl/cyfrografia_laboratorium4.
    html
    > Ile ten facet ma lat? 14?

    Zobaczyłem zdjęcia miszcza http://www.cyfrografia.pl/olszak_fotografie.html
    i już mi się nawet głośników nie chciało włączać....
    tomekk

  • 27. Data: 2009-01-19 18:12:41
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    html

    > Zobaczyłem zdjęcia miszcza
    > http://www.cyfrografia.pl/olszak_fotografie.html i już mi się nawet
    > głośników nie chciało włączać.... tomekk

    Nie znasz sie po prostu!
    Ni ma to jak HDRy w sloneczny dzien w samo poludnie :)))

  • 28. Data: 2009-01-19 18:18:40
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie znasz sie po prostu!
    > Ni ma to jak HDRy w sloneczny dzien w samo poludnie :)))

    Ale ja nie mam nic do hdr-ów. To tylko technika, jak jest pomysł to dlaczego
    nie?
    Powalają mnie natomiast zdjęcia tego rodzaju:
    http://www.cyfrografia.pl/olszak8.jpg
    http://www.cyfrografia.pl/olszak17.jpg
    http://www.cyfrografia.pl/of7.jpg
    Muszę przyznać, że moja 6 letnia córka robi ciekawsze kadry...
    O tych ślubnych z litości miałem nie wspominać ale za bardzo złośliwy jestem
    :-)
    tomekk

  • 29. Data: 2009-01-19 18:31:39
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    tomekk wrote:
> [...]
    > dlaczego nie?
    > Powalają mnie natomiast zdjęcia tego rodzaju:

    O tym mowie - toz to najprawdziwszy HDR :)))

  • 30. Data: 2009-01-19 18:46:02
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    > O tym mowie - toz to najprawdziwszy HDR :)))

    Cholera wie :-) Mnie to wyglądało na jakiś oldskulowy skan z plustka
    pocztówki z połowy lat 70.
    Trzeba by w eksifie sprawidzić :), albo może jest tam na stronie gdzieś
    tutorial jak zrobić takie piękne zdjęcie?
    :-)))
    tomekk