  • 31. Data: 2009-01-19 19:21:56
    Temat: Re: Cyfrografia - opinie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tomekk wrote:
    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:gl2h1m$7ao$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Cholera wie :-) Mnie to wyglądało na jakiś oldskulowy skan z plustka
    > pocztówki z połowy lat 70.
    > Trzeba by w eksifie sprawidzić :), albo może jest tam na stronie
    > gdzieś tutorial jak zrobić takie piękne zdjęcie?

    zrobisz kurs to beziesz umiał...

    maskra - facet jest pozbawiony gustu.

  • 32. Data: 2009-01-19 19:35:23
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On 19 Sty, 14:33, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > No widać założyli sobie jakiś tam poziom cech u grupy docelowej, jak
    > np. spostrzegawczość i pewnie się nie załapałeś ;-)

    Widać nie :D

  • 33. Data: 2009-01-19 19:59:39
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    tomekk pisze:
    > Ale ja nie mam nic do hdr-ów. To tylko technika, jak jest pomysł to dlaczego
    > nie?
    > Powalają mnie natomiast zdjęcia tego rodzaju:
    > http://www.cyfrografia.pl/olszak8.jpg
    > http://www.cyfrografia.pl/olszak17.jpg
    > http://www.cyfrografia.pl/of7.jpg
    > Muszę przyznać, że moja 6 letnia córka robi ciekawsze kadry...
    > O tych ślubnych z litości miałem nie wspominać ale za bardzo złośliwy jestem
    > :-)

    Fidoczka z fycieczki nie fidziałeś? :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 34. Data: 2009-01-19 22:43:50
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-19 20:35:23 +0100, Pawel_W <p...@g...com> said:

    > jak
    >
    > Widać nie :D

    Jak Cię to dręczy, to poszukaj, obejrzyj jeszcze raz i zastanów się
    jaki produkt te filmy mogły promować. Była nawet dedykowana strona,
    gdzie było już dokładnie widać o co kaman.

    de Fresz

  • 35. Data: 2009-01-19 22:48:47
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On 19 Sty, 22:43, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Jak Cię to dręczy, to poszukaj, obejrzyj jeszcze raz i zastanów się
    > jaki produkt te filmy mogły promować.  Była nawet dedykowana strona,
    > gdzie było już dokładnie widać o co kaman.

    Nie dręczy mnie to.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 36. Data: 2009-01-21 03:35:18
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 14:48:47 -0800 (PST), Pawel_W napisał(a):

    > Nie dręczy mnie to.

    Monitory, reklamowali monitory. Też dowiedziałem się tego z grupy
    dyskusyjnej. Choć całkiem możliwe, że to była prawda.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl