  • 11. Data: 2009-01-19 09:33:30
    Temat: Re: Cyfrografia - opinie
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jacek Swierczek pisze:

    > Chodzi o to, że jakieś szczególy zdjęcia nie przeszły przez optyke
    > aparatu, ale dane dotarły do matrycy, tam zostały naświetlone i zapisane
    > ale tak, że i tak ich nie widać ale po wczytaniu do programu zostały
    > przez ten program odgadnięte.

    Pokrętne tłumaczenie. Czyli matryca rejestruje coś, co do niej nie dotarło?!

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 12. Data: 2009-01-19 09:42:01
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Zbig T. pisze:

    > "Blade Runnera" zostaw w spokoju ;-) Na łusce węża był tylko numer
    > seryjny producenta. Od analizy zdjęć (włącznie ze zmianą kąta patrzenia
    > i "zaglądaniem" za futrynę (!)) był ESPER - sterowany głosem ale z
    > monitorem CRT :-)
    >
    > "Enhance 224176

    Enhance 224 to 176.

    > Enhance, Stop
    > Move in, Stop
    > Pull out, Track right, Stop
    > Center in, Pull back, Stop
    > Track 45 right, Stop
    > Center and Stop
    > Enhance 34 to 36
    > Pan right and pull back, Stop
    > Enhance 34 to 46
    > Pull back, Wait a minute, Go right, Stop
    > Enhance 5719

    Enhance 57 to 19.

    > Track 45 left, Stop
    > Enhance 15 to 23
    > Give me a hard copy right there."
    > Zresztą wykorzystano to na początku ścieżki dźwiękowej do filmu - kto
    > nie słyszał, musi nadrobić :-) Dobra - kończę, zanim się rozkręcę :-D

    :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 13. Data: 2009-01-19 09:52:16
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    dominik pisze:

    > Enhance 224 to 176.

    > Enhance 57 to 19.

    Przyznaję - nie przyłożyłem się ;-) Jestem w pracy więc nie pisałem ze
    słuchu, tylko skopiowałem ze strony. Poprawię się :-)

    Zbig T.

    (Trzy dolary w temacie sprawią, że email dojdzie)

  • 14. Data: 2009-01-19 11:51:33
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pokrętne tłumaczenie. Czyli matryca rejestruje coś, co do niej nie dotarło?!

    nie, do matrycy dotarło, tylko do Ciebie nie dociera ;-))))))

  • 15. Data: 2009-01-19 13:21:03
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jacek Swierczek napisał(a):
    > Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    html

> [...]
    > aparatu, ale dane dotarły do matrycy, tam zostały naświetlone i zapisane
    > ale tak, że i tak ich nie widać ale po wczytaniu do programu zostały

    Nie, to słynne ISO, którego do niedawna jeszcze Canon nie potrafił
    odwzorować w wizjerze ;-)

    --
    Mirek

  • 16. Data: 2009-01-19 13:25:32
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    John Smith wrote:

    > Nie, to słynne ISO, którego do niedawna jeszcze Canon nie potrafił
    > odwzorować w wizjerze ;-)

    O co chodzi?

  • 17. Data: 2009-01-19 13:43:36
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > O co chodzi?

    A nabijają się z faceta i jego wpadek. Ale babci z Mateuszkiem(to nie do
    ciebie) nikt nie przeskoczy. Ktoś pamięta jej lekcje fotoszopa???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 18. Data: 2009-01-19 13:50:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Paweł W. wrote:

    > A nabijają się z faceta i jego wpadek.

    Gość coś mówił o ISO w wizjerze?

    > Ale babci z Mateuszkiem(to nie do
    > ciebie) nikt nie przeskoczy. Ktoś pamięta jej lekcje fotoszopa???

    Ooo, babcia była przednia :>
    To na serio było?

  • 19. Data: 2009-01-19 13:57:05
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Gość coś mówił o ISO w wizjerze?

    Nie przypominam sobie. Może w innej części niż ta zalinkowana.

    > Ooo, babcia była przednia :>
    > To na serio było?

    Nie mam zielonego pojęcia.

    Pozdrawiam,