  • 61. Data: 2010-11-30 23:01:20
    Temat: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    boxfish pisze:

    > W gruncie rzeczy masz rację, dodać tylko trzeba że jesteśmy ruchani nie
    > tylko przez operatorów telewizyjnych/telefonicznych czy innych. ruchaja
    > nas na leczeniu za które każdy płaci a leczenia niet, na podatkach np
    > ten wliczony w ceny paliwa- rzekomo na drogi, etc etc to polska jest.
    idealnie to ująłeś i odpowiem Ci słowami mojego koegi" masz racje i
    niemasz racji"
    Teraz to spróbuje wytłumaczyć. o ile tvn jest telewizją zorientowaną na
    partie Tuska(mogę sie mylić) to trudno. ale jak TVP jest zorientowne....
    to mi sie nóż otwiera. dlaczego? nie zgadłeś, do Tuska mam stosunek
    neutralny. Nie zgadzam sie jednak z tym zeby za MOJE pieniądze publiczna
    telewizja przekręcała cośtam. Odwracając sytuacje, jak umawiam sie z
    operatorem, to ma być tak jak w umowie, a nawet lepiej, bo zostane
    dłuzej klientem. jak państwo sie zemną umawia ze moze mnei wyleczy, albo
    moze naprawi drogę, czy też ogłosi 32%VAT - trudno. przyjmuje lub lece
    na koniec świata.

    ToMasz

  • 62. Data: 2010-12-01 07:28:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Wydaje to coś się co najwyżej tobie.

    Rzeczywsićie, wydawało mi się, że potrafisz mysleć. Więcej w stosunku do
    Ciebie takich podejrzeń mieć nie będę.

    > Jak będzie trzeba nie omieszkam, spokojna głowa.

    Zwisa mi to, ale to dowdzi Twojej pieniackiej natury

    > Przeczytaj poprzednie zdanie na które odpowiedziałeś, jak nie
    > zrozumiesz,
    > to przeczytaj jeszcze raz.
    > I tak aż do skutku.

    Mnie tych kilku kibiców obchodzi tyle samo co Ty, czyli dokładnie nic i
    to o Tobie pisałem, że nie jesteś osobą o kórą warto się pytać.
    Pogubiłeś się już.

    > Oczywiście że uprawnia, bo usługa którą świadczy operator jest już
    > inną
    > usługą.

    Nie uprawnia. Jest program (kanał - używam tego zamiennie). Treść tego
    programu nie jest czymś danym raz na zawsze. Gdyby zniknął cały kanał
    razem z ligą, to tak. Wtedy Twoje pretensje byłyby uzasadnione. Ale
    kanał jest i podstaw do rozwiązania umowy nie ma.

    > Tak - pisałem gdzie.

    Czyli nie masz :D

    > I nigdzie nie było zagwarantowane, że abonent ma płacić, mimo że
    > operator
    > dostarcza mu usługę, której nie zamawiał.

    Serio dałeś sobie nastręczyć coś czego nie chciałeś? Co się stało z
    Twoją asertywnością?

    > A kto jest winny?

    Śmiem wątpić czy jesteś upoważniony do przesądzania o winie lub
    niewinności

    > Nadawca poskąpił kasy, co za tym idzie zasadniczo spadły mu koszty, a
    > przy
    > okazji atrakcyjność i zawartość oferty, ale pali głupa i udaje że nic
    > się
    > nie stało i żąda pełnej odpłatności za niepełnowartościowy towar.

    A zanim ta liga pojawiła się pierwszy raz też był niepełnowartościowy? A
    jak się pojawiła, to natychmiast podniósł z tego tytułu cenę?

    > Dokładnie.
    > Zmieniającego ofertę.

    Oferta się nie zmieniła. Kanał był i jest. Nie wiem czy będzie

    > Kupowałem pakiet z polską ligą i za inny płacić nie będę.

    Tej polskiej ligi nie masz wpisanej ani w umowę ani w regulamin. Płacz i
    płać za to co sobie zamówiłeś i co masz.

    > To lepiej od siebie nic nie bierz.

    O Tobie pisałem, ale przymulony jesteś skoro tego nie chwyciłeś. Swoją
    drogą, trzeba mieć "od śmigła" żeby wymyślić taką konstrukcję "brania
    czegoś od siebie"

    > Dokładnie tak.

    Dopuszczasz się prymitywnej manipuluj. Wiem co napisałem: "Jesteś nikim"
    net.pl

    > Zero bezwzględne, gorsze niż Ziobro.

    To o sobie piszesz, wyjaśniliśmy sobie to wyżej. Źle z Twoją samooceną,
    ale obchodzi mnie ona tyle co cały Ty, czyli nic.

    > Oczywiście że nie, płacę za polską ligę.

    Nie, płacisz za pakiet który sobie wybrałeś, a nie za polską ligę.
    Polska liga, to tylko zawartość któregoś z kanałów, która nie musi być w
    nim na zawsze.

    > Moja sprawa gdzie i jak oglądam, moja kasa i moja decyzja.
    > Żadne bufony nie mają prawa za mnie decydować za co płacę.

    Nie śmiałbym takiemu gburowi czegoś narzucać

    > Dokładnie tak.
    > Jeśli miała, a nie ma, znaczy się zmieniło.

    Zmieniło tak samo jak np. po zakończeniu emisji "Tajemnicy twierdzy
    szyfrów". Kanał jest, a to co w nim było to już niekoniecznie. W niczym
    to nie zmienia oferty.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 63. Data: 2010-12-01 08:42:41
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-01 08:28, Big Jack pisze:

> [...]
    > razem z ligą, to tak. Wtedy Twoje pretensje byłyby uzasadnione. Ale
    > kanał jest i podstaw do rozwiązania umowy nie ma.

    Jest pewna szansa: gdyby operator reklamował się "tylko u nas polska
    piłka kopana ba żywo", wtedy można by potraktować reklamę jako część
    oferty. A jej zmiana... itd. itp.
    Jeszcze pozostaje pytanie, czy operator=nadawca.

  • 64. Data: 2010-12-01 08:48:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    t.pl

    > Rzeczywsićie,

    I w związku z tym dalsze Twoje bulgotanie nie ma sensu.

    > Zwisa mi to, ale to dowdzi Twojej pieniackiej natury

    Jasne.
    Walka o swoje to pieniactwo, a twoje nadstawianie dupska nadawcy, to co niby
    jest?

    Bycie jeleniem do dymania to chyba najgorsza cecha jaką można się wykazać.

    > Mnie tych kilku kibiców obchodzi tyle samo co

    Co ty kogokolwiek.
    Z tą różnicą że tylko ty się plujesz jak nawiedzony.

    > Nie uprawnia.

    Uprawnia.

    >Jest program (kanał - używam tego zamiennie). Treść tego
    > programu nie jest czymś danym raz na zawsze.

    Dokładnie.
    I jak się zmieni, to z danego kanału pozostała tylko nazwa.
    A to nie nazwę kupujesz.

    > Gdyby zniknął cały kanał
    > razem z ligą, to tak. Wtedy Twoje pretensje byłyby uzasadnione.

    Byłyby dokładnie tak samo uzasadnione.
    Kupujesz nie nazwę kanału i ich ilość, tylko to co jest na nich nadawane.
    Treść.
    Przynajmniej zdaniem Cyfry.
    Oczywiście możesz sobie mieć inne zdanie na ten temat.

    > Serio dałeś sobie nastręczyć coś czego nie chciałeś?

    Oczywiście że chciałem, zawartość mi odpowiada, jak przestanie, to zerwę
    umowę.

    > Śmiem wątpić czy jesteś upoważniony do przesądzania o winie lub
    > niewinności

    Tym bardziej ty.

    > A zanim ta liga pojawiła się pierwszy raz też był niepełnowartościowy?

    Dokładnie tak.
    Zanim ta liga się tam pojawiła był dla mnie bezwartościowy, nie kupowałem go
    i nawet przez myśl mi to nie przeszło.
    I dokładnie tak samo będzie, gdy już ligi w nim nie będzie.

    > jak się pojawiła, to natychmiast podniósł z tego tytułu cenę?

    Natychmiast zyskał nowych abonentów, którzy kupili dostęp do niego,
    wyłącznie z powodu tego pojawienia.
    Albo raczej z powodu powstałego monopolu i braku wyboru.

    > Oferta się nie zmieniła.

    Zmieniła.

    >Kanał był i jest.

    Ale treść była, a nie ma.

    > Tej polskiej ligi nie masz wpisanej ani w umowę ani w regulamin.

    Wpisywanie w regulamin nie jest mi do niczego potrzebne.
    Ważna jest faktyczna treść.

    >Płacz i
    > płać za to co sobie zamówiłeś

    Dokładnie tak będę robił, dopóki będą nadawać to co zamówiłem.

    > O sobie pisałem, ale przymulony jestem

    Widać.

    > Dopuszczasz się

    Wiem.
    Po prostu podstawiam Ci lustro, w którym możesz się przejrzeć.
    Zawsze to lepsze niż przerzucanie się epitetami, do twojego poziomu zniżać
    się nie zamierzam.

    > To o sobie piszesz

    Nie - o tobie.

    > Nie

    Tak.

    > Polska liga, to tylko zawartość któregoś z kanałów, która nie musi być w
    > nim

    Mam inne zdanie.

    > Nie śmiałbym czegoś narzucać

    To morda w kubeł.

    > Zmieniło tak samo jak np. po zakończeniu emisji "Tajemnicy twierdzy
    > szyfrów".

    Jakby trwała 12 lat i ktoś kupował platformę w tym celu to pewnie miałbyś
    rację.

    >Kanał jest, a to co w nim było to już niekoniecznie. W niczym
    > to nie zmienia oferty.

    Zmienia zasadniczo.

  • 65. Data: 2010-12-01 08:51:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > Jest pewna szansa: gdyby operator reklamował się "tylko u nas polska piłka
    > kopana ba żywo", wtedy można by potraktować reklamę jako część oferty. A
    > jej zmiana... itd. itp.

    Dokładnie tak się reklamował.
    A nawet nadal to robi i to regularnie, choćby w każdym swoim magazynie.

    > Jeszcze pozostaje pytanie, czy operator=nadawca.

    W tym przypadku tak.
    A jak nie, to podmiot powiązany.

  • 66. Data: 2010-12-01 10:04:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-01 09:48, Cavallino pisze:

    myślę, że oboje macie trochę racji.
    to że nas dymają to jedno, ale Ty podpisałeś umowę
    i w niej zobowiązujesz się do płacenia abonamentu.
    nie sądzę byś miał zagwarantowane w niej, że będzie
    cały czas przekaz polskiej piłki.
    ja znam praktyki c+ od początku istnienia i nie znam nikogo
    komu udało z nimi wygrać, co nie oznacza że takich przypadków
    nie było. znam przypadki, gdzie były poważniejsze argumenty.
    równie dobrze setki abonentów n miało powody do zerwania umowy
    z powodu braku youtube.
    jak na razie jest piłka, jeżeli nie wygrają przetargu wówczas
    walcz, a jak się uda to dopiero w tedy będziemy wiedzieć jak
    to wygląda, bo teraz to czyta teoria.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 67. Data: 2010-12-01 10:19:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > i w niej zobowiązujesz się do płacenia abonamentu.
    > nie sądzę byś miał zagwarantowane w niej, że będzie

    To że mi nie zmienią zawartości bez możliwości rezygnacji gwarantują mi
    przepisy prawa, a nie sama umowa.
    Umowa ich nie wyłącza, a wręcz zawiera klauzulę, która zezwala na rezygnację
    gdy te przepisy zostają naruszone.
    Jedno co nie jest jasne, to ich interpretacja, czyli ustalenie czy
    wypadnięcie z oferty polskiej ligi jest zmianą istotną czy nie jest.
    Ja nie mam złudzeń, że każdy sąd uznałby że jest, przynajmniej dla kogoś kto
    właśnie w tym celu kupił tą, a nie inną platformę.

    > ja znam praktyki c+ od początku istnienia i nie znam nikogo
    > komu udało z nimi wygrać, co nie oznacza że takich przypadków
    > nie było. znam przypadki, gdzie były poważniejsze argumenty.

    Ostatnim tak poważnym argumentem było wycofanie z oferty Cyfry Formuły 1,
    która była nadawana na kilku kanałach na raz.
    Nie jestem przekonany, czy żaden fan Formuły 1 nie rozwiązał skutecznie
    umowy z tego powodu, bo strata była duża.
    Ale i tak nie tak duża, jak strata polskiej ligi na rzecz innej kodowanej
    stacji, bo Formułę w tym czasie puszczało wiele kanałów FTA, więc dało się
    przeżyć.

    > równie dobrze setki abonentów n miało powody do zerwania umowy
    > z powodu braku youtube.

    O którym to braku mówiłeś że go nie ma onegdaj. ;-)

    > jak na razie jest piłka, jeżeli nie wygrają przetargu wówczas
    > walcz

    Dokładnie taki mam zamiar.
    Czasu będzie dużo, bo pół roku.
    I jeśli Cyfra odmówi, to zacznę równolegle od rzecznika konsumentów, UOKiK,
    czy UKE.

    Ale mam nadzieję, że do tego nie dojdzie i nawet jak przegra przetarg, to
    nie całkowicie (pakietów możliwych do kupienia jest kilka), albo będzie
    opcja z wykupieniem jakieś opcji z ligą (np. Orange Sport obecne w Cyfrze,
    który ma zachować prawo do ligi wspólnie z n) lub samego pakietu z ligą od
    innego nadawcy, przez moduł CAM lub bezpośrednio przez czytnik(np. TnK).
    Wtedy walka nie miałaby sensu, bo umowę mam jeszcze na rok, a liga będzie
    gdzie indziej praktycznie przez 4 miesiące.

    >, a jak się uda to dopiero w tedy będziemy wiedzieć jak
    > to wygląda, bo teraz to czyta teoria.

    Jeśli raz mi się udało, to czemu nie miałoby się udać drugi?
    Wiadomo - Cyfra będzie bardziej oporna, bo identyczne roszczenia może mieć
    kilkaset tysięcy abonentów, a nie tak jak wtedy pojedynczy ludzie.
    Ale po to są instytucje pilnujące przestrzegania praw konsumenta, żeby
    pomagać w takich sytuacjach.

    Nie można dać się rżnąć.

  • 68. Data: 2010-12-01 13:17:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > I w związku z tym dalsze Twoje bulgotanie nie ma sensu.

    Znowu prymitywne manipulacje. Ale czego ja się po Tobie spodziewam?
    (pytanie retoryczne)

    > Co ty kogokolwiek.
    > Z tą różnicą że tylko ty się plujesz jak nawiedzony.

    Chyba żartujesz. Wisi mi czy kogoś obchodzę, Ciebie w szczególności.

    > Uprawnia.

    A jednak nie

    > Dokładnie.
    > I jak się zmieni, to z danego kanału pozostała tylko nazwa.
    > A to nie nazwę kupujesz.

    Czyli wychodzisz z założenia, że jeżeli w momencie kupna kanału
    filmowego była określona i znana ramówka, to będzie ona w pętli chodziła
    do końca (czyjegokolwiek - Twojego, kanału filmowego, czy też umowy), bo
    w przeciwnym wypadku będzie to zmiana która w Twojej ocenie uprawnia Cię
    do wypowiedzenia umowy.

    > Byłyby dokładnie tak samo uzasadnione.

    Nie, byłoby tylko wtedy uzasadnione

    > Kupujesz nie nazwę kanału i ich ilość, tylko to co jest na nich
    > nadawane.
    > Treść.

    Ale nadawane treści, to jest coś - o czym już bodaj kilka razy pisałem -
    co nie jest dane raz na zawsze.

    > Oczywiście że chciałem, zawartość mi odpowiada, jak przestanie, to
    > zerwę
    > umowę.

    Zrywaj, ale miej jaja i ponoś tego konsekwencje i nie maż się na grupie

> [...]
    > kupowałem
    > go i nawet przez myśl mi to nie przeszło.
    > I dokładnie tak samo będzie, gdy już ligi w nim nie będzie.

    Ale zamroczony byłeś jak podpisywałeś umowę? Nie wiedziałeś na jaki czas
    sie wiążesz z opertorem? Aż taki naiwny jesteś myśląc (?) że jak liga
    jest, to będzie do końca świata?

    > Natychmiast zyskał nowych abonentów, którzy kupili dostęp do niego,
    > wyłącznie z powodu tego pojawienia.
    > Albo raczej z powodu powstałego monopolu i braku wyboru.

    No dobra, ale jak już nie ma. To droga wolna. Rozwiązujesz umowe w
    wybranym przez siebie trybie i ponosisz tego konsekwencje.

    > Zmieniła.

    > Ale treść była, a nie ma.

    Nie zmieniła. Treść, nie jest zagwarantowana umową, regulaminem,
    obiecankami. Ale tylko umowa i regulamin są wiążące dla opertora. I dla
    Ciebie też

    > Wpisywanie w regulamin nie jest mi do niczego potrzebne.
    > Ważna jest faktyczna treść.

    To jak nie jest Ci to potrzebne, to Twoje pretensje nie są warte funta
    kłaków

    > Dokładnie tak będę robił, dopóki będą nadawać to co zamówiłem.

    To pokaż zapis _co_ zamówiłeś. Naturalnie nie mnie, bo chyba wiesz co
    mnie to obchodzi.

    Jesteś prymitywem

    > Wiem.

    Dobrze, że sobie to uświadmiasz

    > To morda w kubeł.

    Nie ma takiego kubła do którego dałoby radę wbić Twoją mordę

    > Zmienia zasadniczo.

    Niczego nie zmienia

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 69. Data: 2010-12-01 13:29:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > prymitywne

    Nie napisałeś nic innego w tym wątku.

    > Chyba żartujesz. Wisi mi czy kogoś obchodzę, Ciebie w szczególności.

    A dlaczego zakładasz, że kogokolwiek obchodzi co ciebie obchodzi?
    Bo już chyba z 10 razy o tym napisałeś, a ani razu nikt cię o to nie pytał.

    > A jednak nie

    A jednak tak.

    > Czyli wychodzisz z założenia, że jeżeli w momencie kupna kanału
    > filmowego była określona i znana ramówka, to będzie ona w pętli chodziła
    > do końca

    Nie.
    Za to jeśli a kanale zaczyna brakować decydującej o zakupie części, to tracę
    powód do płacenia za niego.

    > Nie, byłoby tylko wtedy uzasadnione

    Nie, byłyby dokładnie tak samo uzasadnione.

    > Ale nadawane treści, to jest coś - o czym już bodaj kilka razy pisałem -
    > co nie jest dane raz na zawsze.

    Oczywiście.
    I jak treść się zmienia do tego stopnia, że abonenci nie są zainteresowani
    resztą, to obie strony dziękują sobie za współpracę.

    > Zrywaj, ale miej jaja i ponoś tego konsekwencje i nie maż się na grupie

    Jak na razie to tylko ty się pultasz na grupie o jakiś krętactwach,
    poszkodowanych nadawcych i innych bzdetach.

    > Ale zamroczony byłeś jak podpisywałeś umowę? Nie wiedziałeś na jaki czas
    > sie wiążesz z opertorem?

    I jego ofertą.
    Miałem świadomość jakie będą skutki zmiany oferty - podziękuję mu.

    > Aż taki naiwny jesteś myśląc (?) że jak liga
    > jest, to będzie do końca świata?

    Nie - za to do końca mojego płacenia za Cyfrę.

    > No dobra, ale jak już nie ma.

    Dokładnie tak jest.
    I jak to się zmieni, to tych abonentów straci.

    > To droga wolna. Rozwiązujesz umowe w
    > wybranym przez siebie trybie i ponosisz tego konsekwencje.

    Operator zmieniając ofertę również ponosi tego konsekwencje.
    Dlatego tak walczy, żeby ligi nie stracić.

    > Nie zmieniła.

    Zmieniła.

    > Treść, nie jest zagwarantowana umową, regulaminem,
    > obiecankami. Ale tylko umowa i regulamin są wiążące dla opertora.

    Bzdura.

    > To jak nie jest Ci to potrzebne, to Twoje pretensje nie są warte funta
    > kłaków

    To nie ja mam do kogoś pretensje, tylko ty, że nie chcę płacić za coś co mi
    jest niepotrzebne.

    > To pokaż zapis _co_ zamówiłeś.

    Jak będziesz oglądał przez 24 h logo Canal+ na czarnym tle, to też będziesz
    żądał zapisu, że miało być coś innego?

    > Jestem prymitywem

    Koszmarnym.

    > Nie ma takiego kubła do którego dałoby radę wbić moją mordę

    To spróbuj w najbliższym śmietniku i już będzie ok.

    > Niczego nie zmienia

    Zmienia zasadniczo.

  • 70. Data: 2010-12-01 14:52:35
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Konia nie przekonasz więc dyskusja z nim jest zbędna.
    Wystawiasz się na iwektywy i nic więcej.
    Pozostaje jeszcze kwestia przekręcania cytatów, oczywiście w kieunku
    obrazliwym dla osoby cytowanej.
    Szkoda sensu.