  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    <icqrlo$e9t$2@inews.gazeta.pl> <icu8cm$m8k$1@news.onet.pl>
    <4cf2a627$1@news.home.net.pl> <icubg8$2ks$1@news.onet.pl>
    <4cf2c509$1@news.home.net.pl> <icuo93$d6m$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <icvp6a$vkj$1@news.onet.pl>
    <4cf3927a$1@news.home.net.pl> <id05ji$ckn$1@news.onet.pl>
    <id148n$juq$1@news.onet.pl> <id18ob$25b$1@news.onet.pl>
    <id1alb$7ic$1@news.onet.pl> <id1b5b$96c$1@news.onet.pl>
    <4cf4a712$1@news.home.net.pl> <id2o90$fh$1@news.onet.pl>
    <4cf4f4f9$1@news.home.net.pl> <id2sv8$h42$1@news.onet.pl>
    <4cf5021c$1@news.home.net.pl> <id30p4$u5q$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <id32nj$5dn$1@news.onet.pl>
    <4cf5148e$1@news.home.net.pl> <id36bt$gvd$1@news.onet.pl>
    <4cf52d8b$1@news.home.net.pl> <id3g43$fg2$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Date: Wed, 1 Dec 2010 08:28:35 +0100

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/id3g43$fg2$1@news.one
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Wydaje to coś się co najwyżej tobie.

    Rzeczywsićie, wydawało mi się, że potrafisz mysleć. Więcej w stosunku do
    Ciebie takich podejrzeń mieć nie będę.

    > Jak będzie trzeba nie omieszkam, spokojna głowa.

    Zwisa mi to, ale to dowdzi Twojej pieniackiej natury

    > Przeczytaj poprzednie zdanie na które odpowiedziałeś, jak nie
    > zrozumiesz,
    > to przeczytaj jeszcze raz.
    > I tak aż do skutku.

    Mnie tych kilku kibiców obchodzi tyle samo co Ty, czyli dokładnie nic i
    to o Tobie pisałem, że nie jesteś osobą o kórą warto się pytać.
    Pogubiłeś się już.

    > Oczywiście że uprawnia, bo usługa którą świadczy operator jest już
    > inną
    > usługą.

    Nie uprawnia. Jest program (kanał - używam tego zamiennie). Treść tego
    programu nie jest czymś danym raz na zawsze. Gdyby zniknął cały kanał
    razem z ligą, to tak. Wtedy Twoje pretensje byłyby uzasadnione. Ale
    kanał jest i podstaw do rozwiązania umowy nie ma.

    > Tak - pisałem gdzie.

    Czyli nie masz :D

    > I nigdzie nie było zagwarantowane, że abonent ma płacić, mimo że
    > operator
    > dostarcza mu usługę, której nie zamawiał.

    Serio dałeś sobie nastręczyć coś czego nie chciałeś? Co się stało z
    Twoją asertywnością?

    > A kto jest winny?

    Śmiem wątpić czy jesteś upoważniony do przesądzania o winie lub
    niewinności

    > Nadawca poskąpił kasy, co za tym idzie zasadniczo spadły mu koszty, a
    > przy
    > okazji atrakcyjność i zawartość oferty, ale pali głupa i udaje że nic
    > się
    > nie stało i żąda pełnej odpłatności za niepełnowartościowy towar.

    A zanim ta liga pojawiła się pierwszy raz też był niepełnowartościowy? A
    jak się pojawiła, to natychmiast podniósł z tego tytułu cenę?

    > Dokładnie.
    > Zmieniającego ofertę.

    Oferta się nie zmieniła. Kanał był i jest. Nie wiem czy będzie

    > Kupowałem pakiet z polską ligą i za inny płacić nie będę.

    Tej polskiej ligi nie masz wpisanej ani w umowę ani w regulamin. Płacz i
    płać za to co sobie zamówiłeś i co masz.

    > To lepiej od siebie nic nie bierz.

    O Tobie pisałem, ale przymulony jesteś skoro tego nie chwyciłeś. Swoją
    drogą, trzeba mieć "od śmigła" żeby wymyślić taką konstrukcję "brania
    czegoś od siebie"

    > Dokładnie tak.

    Dopuszczasz się prymitywnej manipuluj. Wiem co napisałem: "Jesteś nikim"
    net.pl

    > Zero bezwzględne, gorsze niż Ziobro.

    To o sobie piszesz, wyjaśniliśmy sobie to wyżej. Źle z Twoją samooceną,
    ale obchodzi mnie ona tyle co cały Ty, czyli nic.

    > Oczywiście że nie, płacę za polską ligę.

    Nie, płacisz za pakiet który sobie wybrałeś, a nie za polską ligę.
    Polska liga, to tylko zawartość któregoś z kanałów, która nie musi być w
    nim na zawsze.

    > Moja sprawa gdzie i jak oglądam, moja kasa i moja decyzja.
    > Żadne bufony nie mają prawa za mnie decydować za co płacę.

    Nie śmiałbym takiemu gburowi czegoś narzucać

    > Dokładnie tak.
    > Jeśli miała, a nie ma, znaczy się zmieniło.

    Zmieniło tak samo jak np. po zakończeniu emisji "Tajemnicy twierdzy
    szyfrów". Kanał jest, a to co w nim było to już niekoniecznie. W niczym
    to nie zmienia oferty.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675