    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Date: Wed, 01 Dec 2010 00:01:20 +0100
    <icqrlo$e9t$2@inews.gazeta.pl> <icu8cm$m8k$1@news.onet.pl>
    <4cf2a627$1@news.home.net.pl> <icubg8$2ks$1@news.onet.pl>
    <4cf2c509$1@news.home.net.pl> <icuo93$d6m$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <icvp6a$vkj$1@news.onet.pl>
    <4cf3927a$1@news.home.net.pl> <id05ji$ckn$1@news.onet.pl>
    <id148n$juq$1@news.onet.pl> <id18ob$25b$1@news.onet.pl>
    <id1alb$7ic$1@news.onet.pl> <id1b5b$96c$1@news.onet.pl>
    <4cf4a712$1@news.home.net.pl> <id2o90$fh$1@news.onet.pl>
    <4cf4f4f9$1@news.home.net.pl> <id2sv8$h42$1@news.onet.pl>
    <4cf5021c$1@news.home.net.pl> <id30p4$u5q$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <id32nj$5dn$1@news.onet.pl>
    <4cf5148e$1@news.home.net.pl> <id36bt$gvd$1@news.onet.pl>
    <4cf52d8b$1@news.home.net.pl> <id3cnb$5os$1@inews.gazeta.pl>
    <id3tgh$519$1@inews.gazeta.pl>

    boxfish pisze:

    > W gruncie rzeczy masz rację, dodać tylko trzeba że jesteśmy ruchani nie
    > tylko przez operatorów telewizyjnych/telefonicznych czy innych. ruchaja
    > nas na leczeniu za które każdy płaci a leczenia niet, na podatkach np
    > ten wliczony w ceny paliwa- rzekomo na drogi, etc etc to polska jest.
    idealnie to ująłeś i odpowiem Ci słowami mojego koegi" masz racje i
    niemasz racji"
    Teraz to spróbuje wytłumaczyć. o ile tvn jest telewizją zorientowaną na
    partie Tuska(mogę sie mylić) to trudno. ale jak TVP jest zorientowne....
    to mi sie nóż otwiera. dlaczego? nie zgadłeś, do Tuska mam stosunek
    neutralny. Nie zgadzam sie jednak z tym zeby za MOJE pieniądze publiczna
    telewizja przekręcała cośtam. Odwracając sytuacje, jak umawiam sie z
    operatorem, to ma być tak jak w umowie, a nawet lepiej, bo zostane
    dłuzej klientem. jak państwo sie zemną umawia ze moze mnei wyleczy, albo
    moze naprawi drogę, czy też ogłosi 32%VAT - trudno. przyjmuje lub lece
    na koniec świata.

    ToMasz