    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Date: Wed, 1 Dec 2010 14:29:19 +0100
    <icqrlo$e9t$2@inews.gazeta.pl> <icu8cm$m8k$1@news.onet.pl>
    <4cf2a627$1@news.home.net.pl> <icubg8$2ks$1@news.onet.pl>
    <4cf2c509$1@news.home.net.pl> <icuo93$d6m$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <icvp6a$vkj$1@news.onet.pl>
    <4cf3927a$1@news.home.net.pl> <id05ji$ckn$1@news.onet.pl>
    <id148n$juq$1@news.onet.pl> <id18ob$25b$1@news.onet.pl>
    <id1alb$7ic$1@news.onet.pl> <id1b5b$96c$1@news.onet.pl>
    <4cf4a712$1@news.home.net.pl> <id2o90$fh$1@news.onet.pl>
    <4cf4f4f9$1@news.home.net.pl> <id2sv8$h42$1@news.onet.pl>
    <4cf5021c$1@news.home.net.pl> <id30p4$u5q$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <id32nj$5dn$1@news.onet.pl>
    <4cf5148e$1@news.home.net.pl> <id36bt$gvd$1@news.onet.pl>
    <4cf52d8b$1@news.home.net.pl> <id3g43$fg2$1@news.onet.pl>
    <4cf5f944$1@news.home.net.pl> <id524c$n27$1@news.onet.pl>
    <4cf64ae9$1@news.home.net.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości news:

    > prymitywne

    Nie napisałeś nic innego w tym wątku.

    > Chyba żartujesz. Wisi mi czy kogoś obchodzę, Ciebie w szczególności.

    A dlaczego zakładasz, że kogokolwiek obchodzi co ciebie obchodzi?
    Bo już chyba z 10 razy o tym napisałeś, a ani razu nikt cię o to nie pytał.

    > A jednak nie

    A jednak tak.

    > Czyli wychodzisz z założenia, że jeżeli w momencie kupna kanału
    > filmowego była określona i znana ramówka, to będzie ona w pętli chodziła
    > do końca

    Nie.
    Za to jeśli a kanale zaczyna brakować decydującej o zakupie części, to tracę
    powód do płacenia za niego.

    > Nie, byłoby tylko wtedy uzasadnione

    Nie, byłyby dokładnie tak samo uzasadnione.

    > Ale nadawane treści, to jest coś - o czym już bodaj kilka razy pisałem -
    > co nie jest dane raz na zawsze.

    Oczywiście.
    I jak treść się zmienia do tego stopnia, że abonenci nie są zainteresowani
    resztą, to obie strony dziękują sobie za współpracę.

    > Zrywaj, ale miej jaja i ponoś tego konsekwencje i nie maż się na grupie

    Jak na razie to tylko ty się pultasz na grupie o jakiś krętactwach,
    poszkodowanych nadawcych i innych bzdetach.

    > Ale zamroczony byłeś jak podpisywałeś umowę? Nie wiedziałeś na jaki czas
    > sie wiążesz z opertorem?

    I jego ofertą.
    Miałem świadomość jakie będą skutki zmiany oferty - podziękuję mu.

    > Aż taki naiwny jesteś myśląc (?) że jak liga
    > jest, to będzie do końca świata?

    Nie - za to do końca mojego płacenia za Cyfrę.

    > No dobra, ale jak już nie ma.

    Dokładnie tak jest.
    I jak to się zmieni, to tych abonentów straci.

    > To droga wolna. Rozwiązujesz umowe w
    > wybranym przez siebie trybie i ponosisz tego konsekwencje.

    Operator zmieniając ofertę również ponosi tego konsekwencje.
    Dlatego tak walczy, żeby ligi nie stracić.

    > Nie zmieniła.

    Zmieniła.

    > Treść, nie jest zagwarantowana umową, regulaminem,
    > obiecankami. Ale tylko umowa i regulamin są wiążące dla opertora.

    Bzdura.

    > To jak nie jest Ci to potrzebne, to Twoje pretensje nie są warte funta
    > kłaków

    To nie ja mam do kogoś pretensje, tylko ty, że nie chcę płacić za coś co mi
    jest niepotrzebne.

    > To pokaż zapis _co_ zamówiłeś.

    Jak będziesz oglądał przez 24 h logo Canal+ na czarnym tle, to też będziesz
    żądał zapisu, że miało być coś innego?

    > Jestem prymitywem

    Koszmarnym.

    > Nie ma takiego kubła do którego dałoby radę wbić moją mordę

    To spróbuj w najbliższym śmietniku i już będzie ok.

    > Niczego nie zmienia

    Zmienia zasadniczo.