  • 51. Data: 2010-11-30 13:54:09
    Temat: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/id2sv8$h42$1@news.one
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Nie mam, podobnie jak Ty, (nawet jeśli Tobie się tak zdaje).

    Tylko, że ja nie jestem odosobniony w moich poglądach

    > Po prostu oceniam zmianę jako istotną dla mnie i nikt tego nie jest w
    > stanie zanegować.

    Ta zmiana może być dla Ciebie istotna, tak jak dla mnie brak "Janosika"
    w Kino Polska. Nie mniej ta istotna z mojego lub Twojego punktu widzenia
    zmiana, nie jest zmianą ani regulaminu, ani umowy i nie uprawnia do
    rozwiązania umowy z winy opertora przed końcem okresu minimalnego

    > I nigdzie nie pisałem że rezygnacja będzie łatwa.

    Przeciwnie, będzie bardzo łatwa. Zapłacisz tylko karę umowną za
    rozwiązanie umowy przed końcem okresu minimalnego i możesz iść do
    diabła. tzn do innego opertora. A tam możesz powtórzyć swój cwaniacki
    szwindel. A od C+ powinieneś dostać wilczy bilet

    > Zresztą Ty tylko teoretyzujesz, a ja już to testowałem w praktyce.

    oooooo, powiesz mi jeszcze coś więcej o mnie??

    Jesteś żałosny.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 52. Data: 2010-11-30 14:12:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    t.pl

    > Tylko, że ja nie jestem odosobniony w moich poglądach

    No i co w związku z tym?
    To Ci daje jakiś monopol na prawdę absolutną, czy tylko lepiej się czujesz?

    > Ta zmiana może być dla Ciebie istotna, tak jak dla mnie brak "Janosika"

    Jeśli jesteś w stanie udowodnić, że kupiłeś Cyfrę dlatego, że miała monopol
    na Janosika, a w związku z tym, że przestała go pokazywać, musiałeś kupić
    ofertę innej platformy, to zapewne masz rację.

    > Przeciwnie, będzie bardzo łatwa. Zapłacisz tylko karę umowną za
    > rozwiązanie umowy przed końcem okresu minimalnego i możesz iść do diabła.
    > tzn do innego opertora. A tam możesz powtórzyć swój cwaniacki szwindel.

    Szwindel to był, gdyby to był tylko pretekst.
    Ale w moim przypadku to nie jest pretekst, to jest czysta prawda i jestem w
    stanie to udowodnić.

    Cyfrę mam TYLKO dlatego, że tam jest polska liga.
    W innym przypadku miałbym tą platformę, w której ona by była.

    Cała reszta do dodatek, który mnie średnio grzeje, na upartego wystarczałoby
    mi dvb-t, ewentualnie TnK.

    > Jesteś żałosny.

    Mylisz się.
    To Ty i tym podobni "zanfcy" wszystkiego są żałośni.
    Zresztą z tonu Twojego bulgotu można wywnioskować, że jesteś finansowo
    związany z jakąś platformą i to dlatego bolą Cię rezygnacje jej klientów,
    więc wiarygodność produkowanych przez Ciebie bzdetów jest żadna.
    Czysty czarny pr.

  • 53. Data: 2010-11-30 14:30:06
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > No i co w związku z tym?

    Ano to, że sam wyznajesz swoje poglądy i znikąd poparcia

    > Jeśli jesteś w stanie udowodnić, że kupiłeś Cyfrę dlatego, że miała
    > monopol na Janosika, a w związku z tym, że przestała go pokazywać,
    > musiałeś kupić ofertę innej platformy, to zapewne masz rację.

    Nie jestem w stanie, i śmiem twierdzić, że Ty też nie udowodnisz, że
    kupiłeś coś dla piłki kopanej. I tylko proszę Cię, nie udowadniaj tego
    mnie.

    > Szwindel to był, gdyby to był tylko pretekst.
    > Ale w moim przypadku to nie jest pretekst, to jest czysta prawda i
    > jestem
    > w stanie to udowodnić.

    Tak czy owak, nie ma zmiany dokumentów regulujących wzajemne stosunki
    opertora i abonenta uprawniających do wcześniejszego rozwiązania umowy

    > Cyfrę mam TYLKO dlatego, że tam jest polska liga.
    > W innym przypadku miałbym tą platformę, w której ona by była.

    I to jest własnie to Twoje naiwne cwaniactwo. Jak coś jest, to ok. Jak
    nie ma, to obraza majestatu i szukanie kruczków jak się tu wyłgać z
    umowy pod którą złożyłeś swój podpis. No chyba że ma ona wartość papieru
    toaletowego.

> [...]
    > Zresztą z tonu Twojego bulgotu można wywnioskować, że jesteś finansowo
    > związany z jakąś platformą i to dlatego bolą Cię rezygnacje jej

    Jesteś tym bardziej żałosny, że nie dociera to do Ciebie. A z platfromą
    jestem związany finansowo jak najbardziej. Comiesieczną fakturą do
    zapłaty.

    > więc wiarygodność produkowanych przez Ciebie bzdetów jest żadna.

    Podobnie jak Twoje trollowskie pierdy o prawie do wcześniejszego
    rozwiązania umowy z powodu braku piłki kopanej.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 54. Data: 2010-11-30 14:46:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >W wiadomości
    t.pl

    > Ano to, że sam wyznajesz swoje poglądy

    A Ty wyznajesz czyjeś poglądy, czy próbujesz zachęcać innych do wyznawania
    Twoich?
    Tak czy tak - minąłeś się z powołaniem i powinieneś udzielać się na grupie o
    religiach.

    >i znikąd poparcia

    Poklask na grupie jest potrzebny tylko niedowartościowanym zakompleksieńcom,
    mnie osobiście on zwisa i powiewa.

    > Nie jestem w stanie

    No właśnie.
    I na tym polega różnica.

    >, i śmiem twierdzić, że Ty też nie udowodnisz, że kupiłeś coś dla piłki
    >kopanej.

    Mylisz się.
    Choćby na tej grupie, takie stwierdzenie padło z mojej strony już wiele
    razy.
    Podobnie w realu, mam wielu świadków że dokładnie tak było.
    I wbrew pozorom nie jestem jedyny z takimi potrzebami, jak masz wątpliwości
    to zapytaj o to na grupie o piłce nożnej.

    > Tak czy owak, nie ma zmiany dokumentów

    Ale jest zmiana zawartości - czyli nadawanej treści, o której to Cyfra
    usilnie przekonuje swoich abonentów w korespondencji, że niby ją właśnie
    sprzedaje.
    Przy okazji jest też zmiana ceny, bo dochodzi mi konieczność kupienia piłki
    w innej platformie, żeby zachować status quo, a co za tym idzie Cyfra
    powinna obniżyć cenę za swój niepełnowartościowy już produkt, żeby to
    zrekompensować.

    > I to jest własnie to Twoje naiwne cwaniactwo.

    Nie - to jest kupowanie tego co potrzebuję i niekupowanie tego co jest dla
    mnie zbędne.

    > Jak coś jest, to ok. Jak nie ma,

    A jak nie ma, to produkt jest niepełnowartościowy.

    > to obraza majestatu i szukanie kruczków

    Albo nie rozumiesz co czytasz, albo oceniasz wszystkich według siebie.
    Nie każdy jest oszustem, który tylko patrzy jak kogoś naciąć.

    > Jestem tym bardziej żałosny, że nie dociera to do mnie.

    Prawda.
    Chyba nie jesteś w stanie zrozumieć co czytasz i z kim gadasz.

    Ciekawe czy jakbyś w sushi-barze zaczął Japończykom sprzedawać chińskie
    potrawy, to też byś nie wiedział o co chodzi klientom którzy kupili
    abonament na wyżywienie?
    I próbowałbyś się tłumaczyć, że w umowie nie napisałeś że kupują sushi, więc
    możesz ich karmić tak jak to Ty uznasz za stosowne, a oni nie mają nic do
    gadania i mają obowiązek tylko płacić?

  • 55. Data: 2010-11-30 15:12:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > A Ty wyznajesz czyjeś poglądy, czy próbujesz zachęcać innych do
    > wyznawania
    > Twoich?

    Nie, nie podzielam Twoich na temat rozwiązania umowy, czego wyraz daje
    tutaj.

    > Tak czy tak - minąłeś się z powołaniem i powinieneś udzielać się na
    > grupie o religiach.

    Daruj sobie

    > Poklask na grupie jest potrzebny tylko niedowartościowanym
    > zakompleksieńcom, mnie osobiście on zwisa i powiewa.

    Ale jednak chcesz przekonać śledzących ten wątek, o ile jeszce tacy są,
    że masz rację

    > Mylisz się.
    > Choćby na tej grupie, takie stwierdzenie padło z mojej strony już
    > wiele
    > razy.

    Twoje stwierdzenia na jakiś temat - w tym wypadku że kupiłeś cyfrę dla
    ligi - nie mają żadnej wartości jako dowód.

    > Podobnie w realu, mam wielu świadków że dokładnie tak było.
    > I wbrew pozorom nie jestem jedyny z takimi potrzebami, jak masz
    > wątpliwości to zapytaj o to na grupie o piłce nożnej.

    No jeszcze mnie Bóg nie opuścił żebym się kogoś o Ciebie pytał :D

    > Ale jest zmiana zawartości - czyli nadawanej treści, o której to Cyfra
    > usilnie przekonuje swoich abonentów w korespondencji, że niby ją
    > właśnie
    > sprzedaje.

    No i uznajesz, że nie ma dokumentów. Ze swoim wypowiedzeniem możesz się
    udać.... sam wiesz gdzie ;)

> [...]
    > piłki w innej platformie, żeby zachować status quo, a co za tym idzie
    > Cyfra powinna obniżyć cenę za swój niepełnowartościowy już produkt,

    Jeżeli masz gdzieś zapisaną taką klauzulę, że jak czegoś braknie, to Ci
    obniżą cenę, to staraj się. Ale nie rób sobie złudzeń, ze coś uda Ci się
    wywalczyć. Chyba, że to co standardowo dają.

    > Nie - to jest kupowanie tego co potrzebuję i niekupowanie tego co jest
    > dla
    > mnie zbędne.

    I jak już wczesniej wspomniałem, jak transmisje ligi trafią do innej
    platformy, to Ty znowu bedziesz uprawiał jakieś krętactwa. Ale jest
    sposób. Weź sobie wszystkie platformy i lige bedziesz miał zawsze.

    > Nie każdy jest oszustem, który tylko patrzy jak kogoś naciąć.

    To stań przed lustrem, spójrz krytycznie na siebie i pomyśl, że
    lawirujesz jak się wyłgać z umowy.

    > Chyba nie jesteś w stanie zrozumieć co czytasz i z kim gadasz.

    WOW, a kim *TY* jesteś?? Serio pytam, bo poczułem się zaniepokojony
    ROTFL

    > Ciekawe czy jakbyś w sushi-barze zaczął Japończykom sprzedawać
    > chińskie
    > potrawy, to też byś nie wiedział o co chodzi klientom którzy kupili
    > abonament na wyżywienie?

    Zła analogia. W barze >>sushi<< ma być sushi. W C+ nie ma kanału Liga
    Polska.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 56. Data: 2010-11-30 15:47:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale jednak chcesz przekonać śledzących ten wątek, o ile jeszce tacy są, że
    > masz rację

    Każdy kto umie myśleć, od dawna to wie.

    > Twoje stwierdzenia na jakiś temat - w tym wypadku że kupiłeś cyfrę dla
    > ligi - nie mają żadnej wartości jako dowód.

    Nie Ty o tym decydujesz.

    > No jeszcze mnie Bóg nie opuścił żebym się kogoś o Ciebie pytał :D

    Masz konkretne problemy z rozumieniem prostego tekstu.
    Nie o mnie, tylko ilu z kibiców kupiło Cyfrę dla polskiej ligi.

    > No i uznajesz, że nie ma dokumentów.

    Uznaję że zmiana nie polega na zmianie dokumentów, tylko treści.

    > Jeżeli masz gdzieś zapisaną taką klauzulę, że jak czegoś braknie, to Ci
    > obniżą cenę, to staraj się.

    Oczywiście że jest taka klauzula zapisana.
    W ustawie o sprzedaży konsumenckiej (niezgodność z umową), kodeksie
    cywilnym - przepisach o rękojmi (w tym przypadku oczywiście rękojmia nie ma
    zastosowania, ale już niezgodność usługi z umową tak).

    > I jak już wczesniej wspomniałem, jak transmisje ligi trafią do innej
    > platformy, to Ty znowu bedziesz uprawiał jakieś krętactwa.

    Kupowanie to jest krętactwo, czy niekupowanie to jest krętactwo?
    Jeśli chodzi ci o to, że jak jakaś platforma zmienia ofertę do tego stopnia,
    że przestaje mi ona odpowiadać i za tym idzie rezygnacja z ich usług, to
    masz jakieś dziwne pojęcie krętactwa.

    W moim krętactwem jest znajdowanie kruczków prawnych, które mają zmusić
    ludzi do płacenia za usługi, które nie są im potrzebne do wycofaniu z oferty
    ich interesującej części.

    > Ale jest sposób. Weź sobie wszystkie platformy i lige bedziesz miał
    > zawsze.

    Nie mam takiego obowiązku.
    Wystarczy że płacę za to, co oglądam.
    I żaden bufon nie będzie mnie zmuszał do płacenia za piękne oczy.

    > To stań przed lustrem, spójrz krytycznie na siebie i pomyśl, że lawirujesz
    > jak się wyłgać z umowy.

    Nie.
    Gdy Cyfra kupi ligę, ze spokojem dotrwam do końca umowy.
    A nawet jeśli umożliwi zakup dodatkowego pakietu, który będzie zawierał
    polską ligę, to mnie to wystarczy.

    Jeśli będzie to niemożliwe - to moje płacenie za nic również będzie
    niemożliwe.

    > WOW, a kim *TY* jesteś??

    Kibicem polskiej piłki kopanej od ćwierć wieku.
    To jest jedyny powód dla którego kupuję płatną tv.

    Serio pytam, bo poczułem się zaniepokojony
    > ROTFL

    > Zła analogia. W barze >>sushi<< ma być sushi.

    A w telewizji która reklamuje się, że ma wyłączność na polską ligę ma być
    polska liga.
    Ewentualne zmiany muszą skutkować dwustronnie.

  • 57. Data: 2010-11-30 16:59:22
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Każdy kto umie myśleć, od dawna to wie.

    I Tobie sie wydaje, że posiadasz taką umiejetność? B
    iedne dziecię.

    > Nie Ty o tym decydujesz.

    Masz rację, leć do sądu i tam to udowadniaj

    > Masz konkretne problemy z rozumieniem prostego tekstu.
    > Nie o mnie, tylko ilu z kibiców kupiło Cyfrę dla polskiej ligi.

    To Ty masz problem ze zrozumienieniem tego, że nie jesteś osobą, o którą
    warto kogokolwiek pytać

    A ta nie uprawnia do wcześniejszego rozwiązania umowy z winy operatora

    > Uznaję że zmiana nie polega na zmianie dokumentów, tylko treści.

    > Oczywiście że jest taka klauzula zapisana.

    Serio masz klauzulę, że jak zniknie ligoa polska to możesz kopnąć cyfre
    w zad?

> [...]
    > nie
    > ma zastosowania, ale już niezgodność usługi z umową tak).

    Może jeszcze w Konstytucji? Wrócę do tego co już wczesniej pisałem.
    Nigdzie nie było zagwarantowane, że liga była, jest i będzie. Niczego
    byś w ww. organach nie wywojował

    > Kupowanie to jest krętactwo, czy niekupowanie to jest krętactwo?

    Krętactwo to jest to co Ty chcesz zrobić. Brakło ligi, to chcesz
    rozwiązać umowe przed czasem i to jeszcze obwiniajac tym opertora.
    Normalna bezczelność.

    > Nie mam takiego obowiązku.
    > Wystarczy że płacę za to, co oglądam.

    Nie masz obowiązku, ani brać kilku platform ani oglądać tego zaco
    zapłaciłeś. Natomiast masz obowiązek wywiązywać się z warunków umowy pod
    którą się podpisałeś. Chyba, że Twój podpis wyleciał sroce spod ogona

    > I żaden bufon nie będzie mnie zmuszał do płacenia za piękne oczy.

    A ja brzydziłbym się wziąć pieniędze od takiego gbura

> [...]
    > Gdy Cyfra kupi ligę, ze spokojem dotrwam do końca umowy.
    > A nawet jeśli umożliwi zakup dodatkowego pakietu, który będzie

    Jesteś nikim, żeby stawiać dowolnej platformie cyfrowej jakieś dodatkowe
    warunki (umowy która nie została złamana) na których Ty im zrobisz łaskę
    i dotrwasz do końca umowy

    > Jeśli będzie to niemożliwe - to moje płacenie za nic również będzie
    > niemożliwe.

    Nie pałcisz za nic. Wziąłeś sobie jakiś pakiet, to za niego płacisz.
    Opertorowi nic do tego czy coś oglądasz, czy kartą skrobiesz szyby w
    aucie

    > Kibicem polskiej piłki kopanej od ćwierć wieku.
    > To jest jedyny powód dla którego kupuję płatną tv.

    Zacznij chodzić na mecze. Lepiej się poczujesz

    > A w telewizji która reklamuje się, że ma wyłączność na polską ligę ma
    > być
    > polska liga.

    Telewizja, która nie ma polskiej ligi nie reklamuje jej

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 58. Data: 2010-11-30 17:36:43
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    (...)

    Do wszystkich:

    naście lat temu podpisałem dwuletnią umowę na abonament "niebieski"
    po pół roku jego cena wzrosła. ja i miliony innych zapłaciliśmy, bo to
    dalej był niebieski i nikt nigdzie nie zagwarantował ze mozemy
    zrezygnować jak zmieni sie cena, a takze nikt nie obiecywał ze cena sie
    nie zmieni.
    Dzisiaj to nie przejdzie. na nasze szczęście. JEśli zniknie jakiś kanał
    z obiecywanych - to źle, ale jak z istniejącego kanału zniknie
    proponowany program to.... OK? nie widzicie podobieństwa do wspomnianej
    sytuacji? Szkoda. społeczeństwo będzie "ruchane od tyłu" przez
    cwaniaczków aż Wasze pokolenie wymrze.

    ToMasz

    PS nie bójcie sie ja tego nie dożyje.

  • 59. Data: 2010-11-30 18:34:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >W wiadomości
    t.pl

    > I Tobie sie wydaje

    Wydaje to coś się co najwyżej tobie.

    > Masz rację, leć do sądu i tam to udowadniaj

    Jak będzie trzeba nie omieszkam, spokojna głowa.

    > To Ty masz problem ze zrozumienieniem tego, że nie jesteś osobą, o którą
    > warto kogokolwiek pytać

    Przeczytaj poprzednie zdanie na które odpowiedziałeś, jak nie zrozumiesz, to
    przeczytaj jeszcze raz.
    I tak aż do skutku.

    > A ta nie uprawnia do wcześniejszego rozwiązania umowy z winy operatora

    Oczywiście że uprawnia, bo usługa którą świadczy operator jest już inną
    usługą.

    > Serio masz klauzulę

    Tak - pisałem gdzie.
    Jak nie umiesz tego pojąć, to zastosuj metodę opisaną wcześniej.

    > Nigdzie nie było zagwarantowane, że liga była, jest i będzie.

    I nigdzie nie było zagwarantowane, że abonent ma płacić, mimo że operator
    dostarcza mu usługę, której nie zamawiał.

    > Krętactwo to jest to co Ty chcesz zrobić. Brakło ligi, to chcesz rozwiązać
    > umowe przed czasem i to jeszcze obwiniajac tym opertora.

    A kto jest winny?
    Ja?
    Nadawca poskąpił kasy, co za tym idzie zasadniczo spadły mu koszty, a przy
    okazji atrakcyjność i zawartość oferty, ale pali głupa i udaje że nic się
    nie stało i żąda pełnej odpłatności za niepełnowartościowy towar.
    Jeśli ktokolwiek jest winny to właśnie nadawca.

    > Normalna bezczelność.

    Dokładnie.
    Zmieniającego ofertę.

    > Nie masz obowiązku, ani brać kilku platform ani oglądać tego zaco
    > zapłaciłeś. Natomiast masz obowiązek wywiązywać się z warunków umowy pod
    > którą się podpisałeś.

    I tak mam zamiar robić.
    Kupowałem pakiet z polską ligą i za inny płacić nie będę.

    > A ja brzydziłbym się wziąć pieniędze od takiego gbura

    To lepiej od siebie nic nie bierz.

    > Jestem nikim,

    Dokładnie tak.
    Zero bezwzględne, gorsze niż Ziobro.

    > Nie pałcisz za nic.

    Oczywiście że nie, płacę za polską ligę.
    Przy okazji kupując parę dodatkowych kanałów.

    Samych dodatkowych kupować nie zamierzam, a przynajmniej nie u operatora,
    który ligi nie ma.

    > Zacznij chodzić na mecze. Lepiej się poczujesz

    Moja sprawa gdzie i jak oglądam, moja kasa i moja decyzja.
    Żadne bufony nie mają prawa za mnie decydować za co płacę.

    > Telewizja, która nie ma polskiej ligi nie reklamuje jej

    Dokładnie tak.
    Jeśli miała, a nie ma, znaczy się zmieniło.

  • 60. Data: 2010-11-30 22:24:36
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-30 18:36, ToMasz pisze:
> [...]
    > proponowany program to.... OK? nie widzicie podobieństwa do wspomnianej
    > sytuacji? Szkoda. społeczeństwo będzie "ruchane od tyłu" przez

    W gruncie rzeczy masz rację, dodać tylko trzeba że jesteśmy ruchani nie
    tylko przez operatorów telewizyjnych/telefonicznych czy innych. ruchaja
    nas na leczeniu za które każdy płaci a leczenia niet, na podatkach np
    ten wliczony w ceny paliwa- rzekomo na drogi, etc etc to polska jest.

    Co do meritum czyli zmiany zawartości kanału, przy takim podejściu żaden
    operator nie podpisywał by umów długoterminowych bo i tak wszyscy by je
    rozwiązywali z byle powodu.

    Nie podpisując umów długoterminowych gwarantujących przychody na pewnym
    określonym poziomie nie mógłby znowu startować w przetargu na zakup tak
    drogiego produktu jakim jest liga polska.

    Niestety ekonomia zabija tu "uczciwość" i niejako wszyscy abonenci cyfry
    płacą za piłkę.

    Kto jest winien ? ten, kto uważa że nasza liga warta jest tak
    gigantycznych pieniędzy ...