    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cos pozytywnego...... czyli wizyta Warszawiaka w Krakowie
    Date: Sat, 26 Nov 2011 22:51:34 +0100
    Sender: Myjk <>

    Sat, 26 Nov 2011 20:29:59 +0100, Lukasz

    > znaczy się co, u was w warszawce się nie dziękuje? kurcze u nas we wrocku
    > też niestety chyba coraz mniej ;(

    Trzeba? Ja tego nie oczekuję od innych. Oczekuję, żeby kierowca któremu
    zrobię "dobrze" odwdzięczał się podobnie innym kierowcom. Sam łapą macham,
    dosyć sporadycznie, bo raczej staram się jeździć tak, żeby nikt mi łaski
    nie musiał robić. Z błyskania awaryjnymi (chyba, że wyjątkowo uprzejmemu
    TIRolotowi, który mojej łapy szans zauważyć nie ma) jakoś szybko wyrosłem.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player