  • Data: 2009-10-28 20:39:55
    Temat: Re: Cortex M3 - ZL30PRG - Keil
    Od: "roxy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można spróbować jeszcze jednego rozwiązania - podmienić plik dll
    > obsługujący programator na starszą wersję (1.2.0 zamiast 1.2.1). Plik ten
    > był rozsyłany pocztą do uczestników seminarium. Gwarancji działania nie
    > ma, ale może w twoim przypadku pomoże.
    > Warto też zastosować metodę informatyka (zamknąć keila, uruchomić
    > ponownie, powtarzać aż do skutku :-) ).

    Dziekuje za pomoc i przepraszam za bledy.
    Podmiana bibliotek pomogla rozwiazac problem
    Pomimo iz pliki dll z instalki keil'a mają ten sam rozmiar plik
    ST-LINKIII-Keil.dll
    jest w wersji 1.2.1 natomiast przesłany w emailu przez organizatorow jest w
    wersji 1.3.0
    Zasugerowałem się taką samą wielkością plikow więc nie podmienilem bibliotek
    i to bylo przyczyna moich problemow.
    Dziekuję za pomoc.