  • 21. Data: 2011-11-11 20:01:04
    Temat: Re: Coraz gorzej jezdzimy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzy.n,

    Friday, November 11, 2011, 7:46:15 PM, you wrote:

    [...]

    > Całkowicie sie z taka opinia zgadzam,następny "kwiatek", jedzie dziewczyna w
    > wypasionej bryce i oczywiście rozmawia przez komórkę, jej problem, niech
    > rozmawia i małe pytanie, czy jadąc w takiej wypasionej bryce nie stać ją na
    > telefon glosnomówiący, lenistwo czy olewanie prawa i przepisów, przecież
    > głosnomówiacy to jest wypas i czemu nie ...

    Jasssne. Kupiłem parę lat temu wypasiony zestaw głosnomówiący do
    Nokii. Razem z montażem kosztował mnie 1500PLN. Znacząco podniósł cenę
    samochodu ale mogłem komfortowo rozmawiać nawet na ówczesnej
    dziurostradzie A4.

    Okazało się, że Nokia 6310 to był ostatni z długiej serii telefonów,
    który z tym zestawem współpracuje. Mam wyrzucać w błoto taką kasę przy
    każdej zmianie telefonu? Niedoczekanie!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2011-11-11 20:35:37
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    jerzy.n <d...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > telefon glosnomówiący, lenistwo czy olewanie prawa i przepisów, przecież
    > głosnomówiacy to jest wypas i czemu nie ...

    To nie istotne czy kogoś stać na zestaw głośnomówiący czy nie stać. Można
    gadać trzymając komórkę przy uchu ale nie wolno tego robić. Jak Policja nie
    zacznie wyłapywać tych co robią drobne wykroczenia to oni będą robili coraz
    większe. Dlaczego na przykład nie ma policji i straszników na parkingach pod
    marketami? Normalnie butelka niewypitka tam jest na miejscach dla inwalidów.
    Coś było w tv że nowe przepisy w tej materii, chyba nawet kary jakieś. Nie
    obserwowałem tego bo mnie to nie dotyczy.

  • 23. Data: 2011-11-11 20:35:54
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

  • 24. Data: 2011-11-11 20:52:03
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 20:01:04 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> [...]
    > Okazało się, że Nokia 6310 to był ostatni z długiej serii telefonów,
    > który z tym zestawem współpracuje. Mam wyrzucać w błoto taką kasę przy

    Roman, przecież nikt nie każe montować takich wynalazków. Moja słuchawka BT
    kosztowała jakieś 30 złotych i bezproblemowo współpracuje z którymś już
    telefonem.

    AK

  • 25. Data: 2011-11-11 21:16:35
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Okazało się, że Nokia 6310 to był ostatni z długiej serii telefonów,
    > który z tym zestawem współpracuje. Mam wyrzucać w błoto taką kasę przy

    Po pierwsze - umowmy sie, ze nie jezdzisz wypasionym samochodem :-P Jak sie
    kupuje samochod za >100 tys. zlotych - wydanie nawet 1500 zl na zestaw
    glosnomowiacy nie jest znaczacym wydatkiem.
    Po drugie - ten zestaw kupiles _dobrych_ pare lat temu, bo ja taki zestaw
    mialem zamontowany w aucie w 2000 albo 2001 roku :-P (tez z tego powodu nie
    zmienialem telefonu (6310i) przez jakis czas.
    Po trzecie - teraz zestaw glosnomowiacy jest duzo tanszy, a dziala z
    dowolnym telefonem z BT i w dodatku dziala wlasciwie bez wyjmowania telefonu
    z kieszeni (stary zestaw mial za to ta zalete, ze wlasciwie zapomnialem jak
    wyglada ladowarka).
    Mozesz zmieniac telefony (bylebys nie kupil najtanszego bez BT) nawet co 2
    miesiace :-P

    --
    Axel

  • 26. Data: 2011-11-11 21:24:26
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 11-11-2011 o 10:41:01 P.B. <p...@w...pl> napisał(a):

    > I dlatego zawsze na widok rejestracji GPU trzeba zachować szczególną
    > ostrożność. Nigdy nie wiesz, czy nie jedzie jakiś analfabeta z Pucka!

    :)
    GWE, GKA...

  • 27. Data: 2011-11-12 01:02:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    Friday, November 11, 2011, 8:52:03 PM, you wrote:

    > Roman, przecież nikt nie każe montować takich wynalazków.

    Wynalazków? Przyzwoity zestaw, z odcinaniem głośników samochodowych i
    gadaniem przez nie, dyskretny mikrofon przy słupku A. Kupa szmalu na
    to poszła.

    > Moja słuchawka BT kosztowała jakieś 30 złotych i bezproblemowo
    > współpracuje z którymś już telefonem.

    Nie znoszę BT! Fizycznie rzygam, jak mi coś w uchu wisi. Drażni mi to
    nerw błędny i nawet nie zamierzam wchodzić w dyskusję czy to mikrofale
    czy pot rozpuszcza woskowinę.

    Nie po to wpakowałem w zestaw 1500PLN, żeby mi jakaś guma ucho
    drażniła i rozpraszała. Wolę nie rozmawiać w samochodzie. Tylko widok
    pustego uchwytu na telefon jest strasznie wkurwiający.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-11-12 01:08:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Axel,

    Friday, November 11, 2011, 9:16:35 PM, you wrote:

    [...]

    > Po pierwsze - umowmy sie, ze nie jezdzisz wypasionym samochodem :-P Jak sie
    > kupuje samochod za >100 tys. zlotych - wydanie nawet 1500 zl na zestaw
    > glosnomowiacy nie jest znaczacym wydatkiem.

    Taż piszę, że zacząco podniósł cenę samochodu...

    > Po drugie - ten zestaw kupiles _dobrych_ pare lat temu, bo ja taki zestaw
    > mialem zamontowany w aucie w 2000 albo 2001 roku :-P (tez z tego powodu nie
    > zmienialem telefonu (6310i) przez jakis czas.

    No i co? Bardzo byłeś zadowolony, jak musiałeś wyprouć z samochodu ten
    zestaw?

    > Po trzecie - teraz zestaw glosnomowiacy jest duzo tanszy, a dziala z
    > dowolnym telefonem z BT

    Bla, bla, bla - żeby zamontować nowy zestaw z takimi mozliwościami,
    znów muszę pruć pół samochodu - obecnie robocizna podwoiłaby wartość
    samochodu.

    > i w dodatku dziala wlasciwie bez wyjmowania telefonu z kieszeni
    > (stary zestaw mial za to ta zalete, ze wlasciwie zapomnialem jak
    > wyglada ladowarka).

    Ano właśnie. A nowy telefon wymaga ładowania ciągle. I na dokładkę już
    złącza anteny nie uświadczysz. A w trasie by się przydało.

    Wcale mnie nie dziwi, że Nokia przy takim traktowaniu klienta robi
    bokami.

    > Mozesz zmieniac telefony (bylebys nie kupil najtanszego bez BT)
    > nawet co 2 miesiace :-P

    Ani mi się śni pakować po raz kolejny kasę na zestaw głośnomówiący.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2011-11-12 01:38:39
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Kris_Poland

    > Żeby komunikować się na Twoim poziomie to chyba musiałbym "dorosnąć" do
    > 100 lat i demencji starczej.

    z takich tekstow wyrasta sie wychodzac z piaskownicy
    wspolczuje tobie

  • 30. Data: 2011-11-12 01:41:23
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "jerzy.n" <d...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Następny "kwiatek" do kożucha., notorycznie wymusza sie
    > pierwszeństwo na rondzie, czyli inaczej skrzyżowaniu o ruchu okrężnym.
    > Jestem juz na rondzie i wjeżdżający maja
    > głęboko gdzieś ze mam pierwszeństwo i wymuszają , o sygnalizowaniu ze
    > zjeżdza taki gosciu z ronda ,to zapomnij.Coraz gorzej ludzie jeżdżą , to
    > lenistwo czy olewanie ?

    lenistwo ja jestem kozak i mam cie w dupie
    na hu mam ci mowic ze zjade?

    i czekasz na last minute by sie wlaczyc, a moglbys wczesniej
    optymalizujac ruch ale gdzie tam