  • 1. Data: 2011-11-10 16:17:55
    Temat: Blisko 300 km/h na autostradzie
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    Pięcioletni zakaz prowadzenia pojazdów i konfiskata Astona Martina - taka
    kara grozi Belgowi, który pokazał swoje wyczyny w internecie.
    Moze to i lekarstwo na niektórych ...
    http://e-prawnik.pl/wiadomosci/informacje/blisko-300
    -kmh-na-autostradzie-zobacz-video.html

  • 2. Data: 2011-11-10 16:47:30
    Temat: Re: Blisko 300 km/h na autostradzie
    Od: to <t...@x...abc>

    begin jerzy.n

    > Piecioletni zakaz prowadzenia pojazdów i konfiskata Astona Martina -
    > taka kara grozi Belgowi, który pokaza? swoje wyczyny w internecie. Moze
    > to i lekarstwo na niektórych ...
    > http://e-prawnik.pl/wiadomosci/informacje/blisko-300
    -kmh-na-
    autostradzie-zobacz-video.html

    Nic strasznego nie zrobił.

  • 3. Data: 2011-11-10 16:56:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-10 16:17, jerzy.n pisze:
    > Pi?cioletni zakaz prowadzenia pojazd?w i konfiskata Astona Martina - taka
    > kara grozi Belgowi, kt?ry pokaza? swoje wyczyny w internecie.
    > Moze to i lekarstwo na niekt?rych ...
    > http://e-prawnik.pl/wiadomosci/informacje/blisko-300
    -kmh-na-autostradzie-zobacz-video.html

    Było.
    I nawet chyba było, że było.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2011-11-10 17:05:00
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:j9gs6t$nd3$1@news.dialog.net.pl...
    -kmh-na-autostradzie-zobacz-video.html

    > Było.
    > I nawet chyba było, że było.
    "...Od wczoraj belgijskie media prezentują film, pokazujący możliwości
    limitowanej wersji Astona Martina V12 Vantage Carbon Black. Materiałem od
    razu zainteresowała się Policja..."

  • 5. Data: 2011-11-10 17:08:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.11.2011 17:05, jerzy.n pisze:
    > "...Od wczoraj belgijskie media prezentuj? film, pokazuj?cy mo?liwo?ci
    > limitowanej wersji Astona Martina V12 Vantage Carbon Black. Materia?em od
    > razu zainteresowa?a sie Policja..."

    No i?

  • 6. Data: 2011-11-10 17:46:14
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 10/11/2011 15:17, jerzy.n wrote:
    > Pięcioletni zakaz prowadzenia pojazdów i konfiskata Astona Martina - taka
    > kara grozi Belgowi, który pokazał swoje wyczyny w internecie.
> [...]

    Clarkson mowil, ze Aston hamuje szybciej, wiec nie powinien podlegac pod
    to samo ograniczenie predkosci ;)

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2011-11-10 17:46:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzy.n,

    Thursday, November 10, 2011, 4:17:55 PM, you wrote:

    > Pięcioletni zakaz prowadzenia pojazdów i konfiskata Astona Martina - taka
    > kara grozi Belgowi, który pokazał swoje wyczyny w internecie.
> [...]

    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-11-10 17:52:11
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > Pi?cioletni zakaz prowadzenia pojazd?w i konfiskata Astona Martina - taka
    > kara grozi Belgowi, kt?ry pokaza? swoje wyczyny w internecie.

    Nie mógł pojechać do Niemiec?

  • 9. Data: 2011-11-10 18:01:48
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    megrims wrote:

    http://e-prawnik.pl/wiadomosci/informacje/blisko-300
    -kmh-na-autostradzie-zobacz-video.html

    > Nie mógł pojechać do Niemiec?

    Tez nie moge tego zrozumiec.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 10. Data: 2011-11-10 18:07:17
    Od: kamil d <k...@t...pl>

> [...]
    > Pięcioletni zakaz prowadzenia pojazdów i konfiskata Astona Martina - taka
    > kara grozi Belgowi, który pokazał swoje wyczyny w internecie.

    Dobrze, że chociaż na autostradzie i miał mu kto trzymać kamerę, w
    Polsce to się robi inaczej:
    http://w904.wrzuta.pl/film/7KF84bsS8lH 2:25
    Znając życie jeszcze fajkę miał w gębie ;)

    --
    kamil d