  • 31. Data: 2011-11-12 01:44:45
    Temat: Re: Coraz gorzej jezdzimy
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j9jajp$9od$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > kierowca idiota nie postawi tam tak samochodu. A stoją. To znaczy że to
    > samochody policyjne albo policjantów. Do radiowozu bym się nie czepił. Ale
    > jak
    > na zwykłych rejestracjach stoi to przecież nie radiowóz. Kiedyś Straż
    > miejska
    > powkładała mandaty za złe parkowanie przed innym posterunkiem. W ramach
    > jakiegoś odwetu to zrobili. Oczywiście mieli do tego prawo bo tam nie
    > wolno
    > parować i jest stosowne oznakowanie. Jaki dym był w telewizji. I co. Dalej

    a musza pod sam nos do pracy podjechac?
    na plaze to tez najcghetnie jeszcze na nia wjechac i tam byc

    notorycznie dzwonic i zglaszac, jest zgloszenie jest sprawa i pilnowac i
    spisywac
    tak jak to zrobil na youtube pewien gosciu ktory gonil straznikow miejskich
    hehe wjezdzali pod zakaz

  • 32. Data: 2011-11-12 01:45:48
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Hello jerzy.n,
    >
    > Friday, November 11, 2011, 7:46:15 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >

    > Jasssne. Kupiłem parę lat temu wypasiony zestaw głosnomówiący do
    > Nokii. Razem z montażem kosztował mnie 1500PLN. Znacząco podniósł cenę
    > samochodu ale mogłem komfortowo rozmawiać nawet na ówczesnej
    > dziurostradzie A4.
    >
    > Okazało się, że Nokia 6310 to był ostatni z długiej serii telefonów,
    > który z tym zestawem współpracuje. Mam wyrzucać w błoto taką kasę przy
    > każdej zmianie telefonu? Niedoczekanie!

    bos glupis
    teraz nawigacja to obluguje navrodad

  • 33. Data: 2011-11-12 01:47:10
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > z takich tekstow wyrasta sie wychodzac z piaskownicy wspolczuje tobie

    Dzięki za zwrócenie uwagi, opinie analfabetów są dla mnie zawsze bardzo
    ważne.

  • 34. Data: 2011-11-12 01:48:57
    Od: to <t...@x...abc>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Bla, bla, bla - żeby zamontować nowy zestaw z takimi mozliwościami, znów
    > muszę pruć pół samochodu - obecnie robocizna podwoiłaby wartość
    > samochodu.

    Dowolne lepsze radio z BT ma pewnie takie możliwości.

  • 35. Data: 2011-11-12 02:15:07
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Kris_Poland

    > Dzięki za zwrócenie uwagi, opinie analfabetów są dla mnie zawsze bardzo
    > ważne.
    >
    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    > to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    pewnie dlatego stara cie nazwala 'to' by nie bylo ze 'to cos' buahaha

  • 36. Data: 2011-11-12 02:52:27
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > pewnie dlatego stara cie nazwala 'to' by nie bylo ze 'to cos' buahaha

    ...a idiotów jeszcze ważniejsze.

  • 37. Data: 2011-11-12 09:25:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Nie po to wpakowałem w zestaw 1500PLN, żeby mi jakaś guma ucho
    > drażniła i rozpraszała. Wolę nie rozmawiać w samochodzie. Tylko widok
    > pustego uchwytu na telefon jest strasznie wkurwiający.

    To kup 6310, do niego włóż sklonowanego SIM'a i cześć.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 38. Data: 2011-11-12 09:46:47
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 01:02:55 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Nie po to wpakowałem w zestaw 1500PLN, żeby mi jakaś guma ucho
    > drażniła i rozpraszała. Wolę nie rozmawiać w samochodzie. Tylko widok
    > pustego uchwytu na telefon jest strasznie wkurwiający.

    Nie wiem za co tyle kasy zapłaciłeś, ale najdroższy HF Nokii nie kosztował
    nigdy więcej niż 800PLN.
    Uchwyt wywal, centralkę wymień na Nokia CK-7W: reszta będzie pasować bez
    żadnych przeróbek i będziesz mógł korzystać z tego zestawu z każdym
    telefonem jaki kupisz w przyszłości poprzez BT.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 39. Data: 2011-11-12 11:53:30
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-11-11 00:51, Kris_Poland wrote:

> [...]
    >
    > wlaczam sie do ruchu
    > w pasy jedzie jakies auto ponad 300m dalej
    > miasto ograniczenie 70, wlaczam sie, wyjezdzam
    > niedaleko sygnalizacja, czerwone, prawy pas zawalony bardziej, wybieram
    > lewy
    > powoli dojezdzam odleglosc ok 100m
    > co robi auto jadace z tylu?
    > bez kirunkowskazow zmienia pas na lewy, mysle ze bedzie skrecac
    > ale gdzie tam i w pozostala luke ok 20m pakuje sie przedemnie mocno hamujac
    > ale to nie koniec, wrzuca wsteczny i cofa z hakiem pod moj zderzak
    >
    > i jak to nie wycignac z auta i nie natłuc?

    Gdyby nie ten prawy pas, to bym pomyślał że to Tarnów (statystycznie z
    moich obserwacji najgorzej jeżdżący kierowcy)... a tu niespodzianka,
    proszę Starogard po drugiej stronie PL.

    A jednak widzę że jest więcej takich miejscowości, w których nie wiedzą
    do czego jest lewy pas i jak się jedzie wolno, to trzeba na prawy.

    Całe szczęście że za takie utrudnianie ruchu wreszcie zaczęli wystawiać
    mandaty. Może tacy jak ty zrozumieją co nieco więcej...

    --
    MM

  • 40. Data: 2011-11-12 15:39:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    Saturday, November 12, 2011, 9:25:55 AM, you wrote:

    > To kup 6310,

    I CKJ?

    > do niego włóż sklonowanego SIM'a i cześć.

    Dlaczego mam się pozbawiać funkcjonalności współczesnego aparatu?
    Jużpisałem - wolę nie rozmawiać niż po raz kolejny ponosić absurdalne
    koszty.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl