  • 1. Data: 2011-11-11 01:55:25
    Temat: Oto rozwiązanie...
    Od: to <t...@x...abc>

    ...które z pewnością zyska poparcie wielu psycholi z tej grupy:

    http://www.youtube.com/watch?v=F8WKhGPVKRY

  • 2. Data: 2011-11-11 08:05:29
    Temat: Re: Oto rozwiązanie...
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/11/2011 01:55 AM, to wrote:
    > ...które z pewnością zyska poparcie wielu psycholi z tej grupy:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=F8WKhGPVKRY

    No kurr.. Gdzie to jest?

  • 3. Data: 2011-11-11 09:30:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 11 Nov 2011 00:55:25 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >...które z pewnością zyska poparcie wielu psycholi z tej grupy:
    >
    >http://www.youtube.com/watch?v=F8WKhGPVKRY

    Gdzie byłeś przez ostatnie 5 lat?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-11-11 09:32:51
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    W dniu 2011-11-11 01:55, to pisze:
    > ...które z pewnością zyska poparcie wielu psycholi z tej grupy:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=F8WKhGPVKRY

    brawo, tak powinno być...

    ... no może nie w szczerym polu :)

  • 5. Data: 2011-11-11 12:52:41
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** to pisze tak:

    > ...które z pewnością zyska poparcie wielu psycholi z tej grupy:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=F8WKhGPVKRY

    piękne

    jeszcze coś na pacanów co nie dojeżdzają do pętli indukcyjnej przed
    światłami. Rurka 40mm z zaworem na końcu w durny łeb.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2011-11-11 13:26:39
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-11-11 01:55, to pisze:
    > ...które z pewnością zyska poparcie wielu psycholi z tej grupy:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=F8WKhGPVKRY

    No jasne, bo tylko psychole sie zatrzymuja na czerwonym swietle.

  • 7. Data: 2011-11-11 16:33:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.11.2011 09:32, TheWarAgainstTerror pisze:

    > brawo, tak powinno być...

    Znaczy chciałbyś np. umrzeć, bo karetka nadziała się na taką katapultę?

    Albo katapulta miała coś spieprzone i zadziałała na zielonym?

  • 8. Data: 2011-11-12 11:26:21
    Od: "nootropil" <a...@n...prawdziwy>

    Użytkownik "PiteR" <e...@z...pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze coś na pacanów co nie dojeżdzają do pętli indukcyjnej przed
    > światłami. Rurka 40mm z zaworem na końcu w durny łeb.

    Weź tą rurkę i sobie wsadź, w któryś z naturalnych otworów twojego ciała,
    może się ktoś zlituje i doleje ci do, tego jak go nazywasz "łba", trochę
    oleju.

    --
    nootropil

  • 9. Data: 2011-11-12 14:38:56
    Temat: Re: Oto rozwiązanie... OT
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** nootropil pisze tak:

    Człowiek rozumny jak widzi znak zakaz wjazdu droga jednokierunkowa to
    nie wjeżdza a świńskie bydło co jedzie z premedytacją pod prąd bo
    jednak w złym punkcie kupiło mieszkanie i nie chce się objeżdzać
    osiedla jest dla mnie bydłem którego miejsce w jest chlewie.

    Tak samo jest z wygodnickimi pajacami co schylić się chcą tylko stają
    daleko. Do obory won, czekać na swoją ewolucję.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 10. Data: 2011-11-12 18:24:10
    Od: to <t...@x...abc>

    begin PiteR

> [...]
    >
    > Tak samo jest z wygodnickimi pajacami co schylić się chcą tylko stają
    > daleko. Do obory won, czekać na swoją ewolucję.

    A ja mam taką obserwację, że im człowiek głupszy, tym bardziej przekonany
    o własnej nieomylności i często tym bardziej restrykcyjny w
    przestrzeganiu najgłupszych choćby przepisów.