  • Data: 2010-03-16 10:45:12
    Temat: Re: Coppermine Celeron @800E vs PIII600
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 11:04:31 +0100, OMSON napisał(a):

    > ECS P6BXT-A+

    Hm... na stronie ECS-a w CPU support jest pozycja:
    Intel Pentium !!! 850 (256K,100MHz,Socket 370)
    Ale skoro płyta jest oporna to może lepiej dać sobie z nią spokój? Z mojego
    doświadczenia wynika że mocowanie się z tak starymi płytami pochłania
    mnóstwo czasu a pożytku z tego niewiele. Płyta do procka P4/800 da sie
    kupić i za 50zł a procek około 2,5GHz też za tyle. A okazyjnie można za
    tyle kupić coś bardziej egzotycznego a potencjalnie szybszego. Np. ostatnio
    widziałem aukcję na płytę S775 za 40zł plus transport. Nawet płyty pod
    procki dwurdzeniowe dadzą się niekiedy kupić do 100zł.
    --
    Jacek