  • 1. Data: 2009-02-17 16:21:53
    Temat: Coolpix S10
    Od: "kichu" <k...@t...pl>

    Witam grupowiczow.
    Jestem zupelnym laikiem jesli chodzi o fotografie, jednakze nie lubie
    kupowac badziewia, wole zaplacic troche wiecej nawet jesli nie wykorzystam w
    pelni mozliwosci jakiegos sprzetu. Musze kupic nowa cyfrowke, bardzo zalezy
    mi na tym aby aparat byl poreczny i zawsze gotowy do uzytku.Dlugo trzymajaca
    bateria i wygoda w obsludze no i oczywiscie jakos zdjec to glowne wymagania.
    Czytajac opinie zdecydowalem sie na nikona s10. Wiem ze to juz dosc stary
    model ale nadal jest w sprzedazy i trzyma cene. Czy to dobry wybór. Moze
    jest jeszcze na rynku aparat na ktory warto zwrocic uwage zamiast s10?
    Dziekuje za wszystkie odpowidzi.

  • 2. Data: 2009-02-18 07:07:59
    Temat: Re: Coolpix S10
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Jestem zupelnym laikiem jesli chodzi o fotografie, jednakze nie
    > lubie kupowac badziewia, wole zaplacic troche wiecej nawet jesli nie
    > wykorzystam w pelni mozliwosci jakiegos sprzetu.

    Konsument wzorcowy :)

  • 3. Data: 2009-02-18 19:57:41
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Konsument wzorcowy :)

    Target wzorcowy

  • 4. Data: 2009-02-19 06:03:26
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    kichu wrote:
    > Czytajac opinie
    > zdecydowalem sie na nikona s10. Wiem ze to juz dosc stary model ale
    > nadal jest w sprzedazy i trzyma cene. Czy to dobry wybór.

    S10 to ciekawy... gadzet. Metalowy, robi solidne wrazenie i ma
    interesujaca konstrukcje (choc wcale nie jest maly). Za to jakosc zdjec
    nie zachwyca, a wbudowany obiektyw lubi sie blokowac (nie mowie, ze to
    regula, ale swego czasu sie z tym spotkalem i dluzsze googlanie pokazalo,
    ze moj przypadek nie byl odosobniony).
    Jakosc zdjec najwazniejsza? Kup A720is. :] Albo w sumie cokolwiek ze
    swiatecznych zestawien z dpreview, z nikonow podoba mi sie s710 (i
    podobne, ale akurat ten ma manual).

    k,

  • 5. Data: 2009-02-19 15:54:24
    Od: "kichu" <k...@t...pl>

> [...]
    > Jakosc zdjec najwazniejsza? Kup A720is. :] Albo w sumie cokolwiek ze
    > swiatecznych zestawien z dpreview, z nikonow podoba mi sie s710 (i

    Amazon wlasnie skasowal moje zamowienie na S10, w sumie dobrze sie stalo.
    Po wizycie na stronie dpreview ostateczny wybor padl na Panasonica TZ5.
    Dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    Krzysztof