eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCo zrobic z nietrafionym zakupem dyskow serwerowychRe: Co zrobic z nietrafionym zakupem dyskow serwerowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Co zrobic z nietrafionym zakupem dyskow serwerowych
    Date: Wed, 22 Jun 2011 20:36:23 +0200
    Organization: Resursa Madralow Chyzopiorych i Maddamow
    Lines: 31
    Sender: Marcin Stankiewicz <>
    Message-ID: <u...@4...net>
    References: <itsi8h$o91$1@news.telbank.pl> <itsiuk$off$1@news.onet.pl>
    <itsjhr$oav$1@news.telbank.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <4e01dccc$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <itsmvr$8c7$1@news.onet.pl>
    <20110622160521.092c7711@babcia-workstation>
    NNTP-Posting-Host: net133-232.4web.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1308767925 14686 194.63.133.232 (22 Jun 2011 18:38:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Jun 2011 18:38:45 +0000 (UTC)
    X-User: motomouse
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1196369
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 22 Jun 2011 16:05:21 +0200, Maciek BabciaDobosz na pl.comp.pecet
    napisał(a):

    > Ćwiczyłem ~2 tygodnie temu z jedna dużą drukarką z
    > wykupionym dodatkowo HP Care Pack z gwarancją NBD. Zgłoszenie w
    > poniedziałek rano - powinni naprawić do wtorku do wieczora. Po czym we
    > wtorek rano telefon że nie naprawią bo nie ma w kraju kompletu części
    > do tego modelu.

    Jakiś rok temu padł formater w 3027MFP - następnego dnia był serwisant z
    CSS, wymienił - dalej nie działało. Telefonicznie zamówił całą płytę,
    przyjechał następnego dnia - naprawił. Parę dni później padła 1022n - nikt
    nie przyjeżdzał, tylko wysłali nową na wymianę. Sporo wcześniej padały mi
    co jakiś czas dyski SCSI w ML350 G4 - a miałem ich tam pięć. Za każdym
    razem następnego dnia nowy dysk był na miejscu. Dwa razy zdarzyło się to
    jak byłem na urlopie - serwisant sam przyjeżdzał i wymieniał dyski.

    W ostatni piątek zaczął hałasować wiatrak w pięcioletnim switchu 2560 -
    zgłoszenie serwisowe przyjęte, za 15 min, zadzwonił technik i po krótkiej
    rozmowie zdecydowaliśmy o wymianie na nowego 2510 ( nie zależało mi na
    GBIC'ach ) - w poniedziałek sprzęt na miejscu.

    Ale to jest wsparcie biznesowe - jakieś 3 lata temu miałem nieprzyjemność
    prowadzenia sprawy padniętego laptopa z serii "domowej" - wg. mnie Anovo to
    najgorszy serwis pod słońcem ;-)

    --
    Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
    m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
    "Lepiej jest kochać i stracić osobę kochaną, niż nie kochać w ogóle.
    Tennyson"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: