-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Co zrobic z nietrafionym zakupem dyskow serwerowych
Date: Wed, 22 Jun 2011 20:36:23 +0200
Organization: Resursa Madralow Chyzopiorych i Maddamow
Lines: 31
Sender: Marcin Stankiewicz <>
Message-ID: <u...@4...net>
References: <itsi8h$o91$1@news.telbank.pl> <itsiuk$off$1@news.onet.pl>
<itsjhr$oav$1@news.telbank.pl>
<s...@g...mierzwiak.com>
<4e01dccc$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <itsmvr$8c7$1@news.onet.pl>
<20110622160521.092c7711@babcia-workstation>
NNTP-Posting-Host: net133-232.4web.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1308767925 14686 194.63.133.232 (22 Jun 2011 18:38:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Jun 2011 18:38:45 +0000 (UTC)
X-User: motomouse
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1196369
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 22 Jun 2011 16:05:21 +0200, Maciek BabciaDobosz na pl.comp.pecet
napisał(a):
> Ćwiczyłem ~2 tygodnie temu z jedna dużą drukarką z
> wykupionym dodatkowo HP Care Pack z gwarancją NBD. Zgłoszenie w
> poniedziałek rano - powinni naprawić do wtorku do wieczora. Po czym we
> wtorek rano telefon że nie naprawią bo nie ma w kraju kompletu części
> do tego modelu.
Jakiś rok temu padł formater w 3027MFP - następnego dnia był serwisant z
CSS, wymienił - dalej nie działało. Telefonicznie zamówił całą płytę,
przyjechał następnego dnia - naprawił. Parę dni później padła 1022n - nikt
nie przyjeżdzał, tylko wysłali nową na wymianę. Sporo wcześniej padały mi
co jakiś czas dyski SCSI w ML350 G4 - a miałem ich tam pięć. Za każdym
razem następnego dnia nowy dysk był na miejscu. Dwa razy zdarzyło się to
jak byłem na urlopie - serwisant sam przyjeżdzał i wymieniał dyski.
W ostatni piątek zaczął hałasować wiatrak w pięcioletnim switchu 2560 -
zgłoszenie serwisowe przyjęte, za 15 min, zadzwonił technik i po krótkiej
rozmowie zdecydowaliśmy o wymianie na nowego 2510 ( nie zależało mi na
GBIC'ach ) - w poniedziałek sprzęt na miejscu.
Ale to jest wsparcie biznesowe - jakieś 3 lata temu miałem nieprzyjemność
prowadzenia sprawy padniętego laptopa z serii "domowej" - wg. mnie Anovo to
najgorszy serwis pod słońcem ;-)
--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Lepiej jest kochać i stracić osobę kochaną, niż nie kochać w ogóle.
Tennyson"
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.11 09:08 kamil
- 23.06.11 10:18 Rafał Łukawski
- 27.06.11 09:59 Maciek "Babcia" Dobosz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Drugi ekran na Androidzie
- Vmware update
- Access point na zewnątrz
- dodanie karty graf zawiesza komp
- Jak wybrać laptopa?
- Router i USENET
- Cyjanek kontra powietrze w kontekście (; druku pieniędzy... ;)
- Wulgaryzmy lub spam wg AI
- HDD z chin...
- Jaki gwint
- RAID 0 sie rozsypal
- Naprawa dysku NVME
- Ma ktoś monitor LG 27UL500-W ?
- jakie sterowniki w 2024r
- Play Box TV
Najnowsze wątki
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-10-05 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior C Software Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-05 Warszawa => ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT <=
- 2024-10-04 Katowice => Data Scientist <=