  • Data: 2011-06-27 09:59:42
    Temat: Re: Co zrobic z nietrafionym zakupem dyskow serwerowych
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-06-22, o godz. 20:36:23
    Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> napisał(a):

    > Ale to jest wsparcie biznesowe - jakieś 3 lata temu miałem
    > nieprzyjemność prowadzenia sprawy padniętego laptopa z serii
    > "domowej" - wg. mnie Anovo to najgorszy serwis pod słońcem ;-)

    Też wsparcie biznesowe i też CSS - na dodatek sąsiednia dzielnica ;-)
    Co ciekawe z serwisem CSS dla Canona nie ma problemów. A z kolei od
    środy męczę się z serwisem Asusa w Koszmalinie - przysłali w piątek
    ~17.00 info że netbook który wyzionął ducha nie działa bo został
    zalany. Na pytanie o fotografie zalania i komentarz że ciężko jest
    zalać coś cieczą w suchej serwerowni gdzie był używany sporadycznie
    jako terminal nastąpiła cisza, po czym dziś przyszedł jednocześnie mail
    i SMS z Asusa że rozpoczęli naprawę. Poprosiłem o dalsze info i cisza -
    czekam.

    Generalnie moja opinia jest taka że taka że mimo najróżniejszych typów
    gwarancji poza drogimi i krytycznymi urządzeniami wiele zależy niestety
    od przypadku. Oczywiście można się sądzić ale to trwa i często i tak
    nie pokryje strat poniesionych z powodu awarii.

    Zdrówko