  • 31. Data: 2017-08-30 21:07:35
    Temat: Re: Co zastąpi CB w samochodach ...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Jak to nie istnieje ? A kontrole policyjne ?

    Nie działa tak samo jak 10 lat temu. Obecnie wielu nie ma nawet gruszki,
    tylko słucha, ponadto sa alternatywy i CB nie jest niezbędne.
    ---
    Gdzie Ty jeździsz, że Ci nie działa ?!

    > Utopijnie: Uzyskiwac licencje po zdaniu matury. Wtedy tematyka stanie
    > się bardziej interesująca a w mniejszym stopniu selekcją do psychiatryka.
    > CB zakończyło żywot kiedy stać na nie byle kogo. I byle kto kupuje.
    > Jakakolwiek inna zblizona technologia nie będzie ani trochę lepsza z
    > powodu tego że debili jest najzwyczajniej więcej.
    > Naprawdę sądzisz, że wszyscy wokół Ciebie to debile ?

    Po odpaleniu CB można odnieść takie wrażenie. Przy czym nie wszyscy
    wokół mnie ale zdecydowana wiekszość obecnie w eterze CB. Jak mówie
    kultura spadła ponizej mułu.
    ---
    Po prostu masz się za lepszego, ale to nic nie znaczy, ludzie cośtam gadają
    i tyle.

    Dam wyjątek od tego: w Katowicach jest często słyszalny człolwiek ktory
    informuje zainteresowanych o korkach. To jest użyteczny przykład. Ginie
    jednak w tłumie debili rzucających kurwami na prawo i lewo.
    ---
    Ojej, i co z tego ? Że wszyscy mają takie hobby uprawiać ? A antenę kto im
    da powiesić na budynku ? Gość chyba wyrósł z KF i tyle. A pytanie jest o
    przyszłość, bo gość ma zdaje się kilka lat i wiecznie żył nie będzie. No to
    się pytam co dalej i słyszę tylko stękania...

  • 32. Data: 2017-08-31 21:50:09
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/30/2017 9:07 PM, re wrote:
    > Nie działa tak samo jak 10 lat temu. Obecnie wielu nie ma nawet gruszki,
    > tylko słucha, ponadto sa alternatywy i CB nie jest niezbędne.
    > ---
    > Gdzie Ty jeździsz, że Ci nie działa ?!

    Nie napisałem ze mi nie działa. Napisalem że mi działa *INACZEJ* niż 10
    lat temu. Masz znowu problemy z elementarnym rozumieniem pojedynczego
    zdania. Jestes pewny że powinieneś dyskutować o czymkolwiek w internecie
    z takimi problemami?

    > Po prostu masz się za lepszego, ale to nic nie znaczy, ludzie cośtam
    > gadają i tyle.

    Jak by gadali cośtam to bym miał to w dupie. Problem w tym że oni klną,
    grożą sobie, zachowują sie jak zwierzęta. Nie da się odpalić radia przy
    dzieciach w samochodzie. 10 lat temu dało rade. Obecnie nie, częste
    zajęcie tirmanów w trasie to omawianie walorów zauwazonej prostytutki ze
    szczegółami anatomicznymi. Innymi słowy CB stało się m.in. rozrywką dla
    znudzonych debili.

> [...]
    > Ojej, i co z tego ? Że wszyscy mają takie hobby uprawiać ? A antenę kto
    > im da powiesić na budynku ? Gość chyba wyrósł z KF i tyle.

    Gość nie ma co robić, więc przynajmniej pomaga innym zamiast od lat nie
    potrafić cytowac w necie ale pouczac innych.

    > A pytanie
    > jest o przyszłość, bo gość ma zdaje się kilka lat i wiecznie żył nie
    > będzie. No to się pytam co dalej i słyszę tylko stękania...

    Nic dalej. CB umiera. I dobrze. Zostana entuzjaści a reszta przeniesie
    sie do Yanosików a pomoc w drodze załatwi panienka z PZU.

  • 33. Data: 2017-08-31 22:35:25
    Od: Romulus Dupulus <r...@w...pl>

    > Jak by gadali cośtam to bym miał to w dupie. Problem w tym że oni klną,
    > grożą sobie, zachowują sie jak zwierzęta.

    Kto zachowuje się jak te zwierzęta?

  • 34. Data: 2017-08-31 23:39:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > Nie działa tak samo jak 10 lat temu. Obecnie wielu nie ma nawet gruszki,
    > tylko słucha, ponadto sa alternatywy i CB nie jest niezbędne.

    Zacytuj no całą poprzednią swoją wypowiedź.

    Napisalem że mi działa *INACZEJ* niż 10
    lat temu.
    ---
    No i że nie działa.

    Masz znowu problemy z elementarnym rozumieniem pojedynczego
    zdania. Jestes pewny że powinieneś dyskutować o czymkolwiek w internecie
    z takimi problemami?
    ---
    Ja nie mam żadnych problemów. Spojrzyj sobie w lustro.

> [...]

    Jak by gadali cośtam to bym miał to w dupie. Problem w tym że oni klną,
    grożą sobie, zachowują sie jak zwierzęta.
    Skoro są zwierzętami to raczej logiczne, że tak zachowują się.

[...]
    Moim zdaniem nie umiesz zaakceptować otaczającej Cię rzeczywistości.

> [...]

    Gość nie ma co robić, więc przynajmniej pomaga innym zamiast od lat nie
    potrafić cytowac w necie ale pouczac innych.
    Znowu masz jakieś schizy ? Teraz masz się pewnie za specjalistę od
    cytowania.

    Pewnie zostaniesz.

  • 35. Data: 2017-08-31 23:40:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Romulus Dupulus"

    > Jak by gadali cośtam to bym miał to w dupie. Problem w tym że oni klną,
    > grożą sobie, zachowują sie jak zwierzęta.

    Kto zachowuje się jak te zwierzęta?
    ---
    Tamte zwierzęta :-)

  • 36. Data: 2017-09-02 13:44:09
    Od: Romulus Dupulus <r...@w...pl>

    W dniu 2017-08-30 o 17:17, re pisze:
    > W 100% się zgadzam. Nie CB jest winne, ale kultura użytkowania łączności
    > jawnej.
    > ---
    > Następny. Widać takie jest społeczeństwo którego jesteś częścią.

    Nie podzielam tego zdania. W PL autostrady dopiero są od kilku lat i nie
    ma przy nich tak bogatej struktury barów, moteli i innych jak np. ma to
    miejsce w USA. Tak więc nie ma czemu się dziwić, że jadą i się nudzą...

  • 37. Data: 2017-09-04 16:17:01
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.rec.radio.cb re <r...@r...invalid> wrote:

    > Ciągle są lokalne sieci bezprzewodowe

    Podłączone do Internetu.

    Stosuj prawidłowe znaki cytowania.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 38. Data: 2017-09-04 18:07:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Adam Wysocki"

    > Ciągle są lokalne sieci bezprzewodowe

    Podłączone do Internetu.
    ---
    Nie o to chodzi. Urządzenia w lokalnych sieciach komunikują się wzajemnie a
    nie przez internet, np komputery z drukarką, albo smartfon z zestawem audio
    albo z adapterem ELM. Bez internetu, prawda ?

    Stosuj prawidłowe znaki cytowania.
    ---
    Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem

  • 39. Data: 2017-09-17 15:59:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:onufek$4mv$1@mx1.internetia.pl...
    > ... no i kiedy ? :-)
    >
    > Bo czekam na to. Moim zdaniem CB radio nie nadaje się bo:
    > - potrzebuje dość okazałej anteny
    > - nie daje żadnej inteligencji wymiany informacji
    >
    > Wyobrażam sobie, że kolejnym krokiem będzie wykorzystanie 802.11p ale nic
    > mi nie wiadomo o konkretnych rozwiązaniach. Wiecie co, nie wiecie ?

    Waze ? Używane globalnie na całym świecie... Lokalnie w PL może Janosik?

  • 40. Data: 2017-09-18 05:06:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:oo4ivm$muo$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "masti"

    > nigdy.
    > szybciej wejdą autonomiczne pojazdy niż nowy, drogi, standard się
    > upowszechni
    > ---
    > Wątpię by pojazdy autonomiczne szybko zdominowały rynek. Myślę, że będzie
    > to raczej dodatkowa, płatna funkcjonalność pojazdów. I nie wiem co to ma
    > do CB, które nie służy do prowadzenia pojazdów.

    Chodzi raczej o to, że CB pomaga żywemu kierowcy w kierowaniu:
    nawigacja, unikanie pułapek policyjnych, korków/wypadków/robót drogowych.
    To wszystko stanie się zbędne, gdy samochody nie będą potrzebowały
    żywych kierowców i będą się ze sobą komunikowały nawzajem ostrzegając
    o korkach, wypadkach sterując alternatywną nawigacją.