  • 1. Data: 2017-08-27 08:32:15
    Temat: Yanosik + google maps
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Chciałbym uzywać takiego połaczonego zestawu - na wierzchu google maps, w
    tle yansik z wyskakującymi powiadomieniami.
    Niestety yanosik będąc w tle gubi gpsa i nie powiadamia.
    Mało tego, jak go przywróce na wierzch, to najczesciej tego gpsa juz nie
    złapie i musze go restartować.

    Czy to jest tylko przypadłość w moim telefonie czy to jakis bład yanosika?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 2. Data: 2017-08-27 10:13:18
    Temat: Re: Yanosik + google maps
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > złapie i musze go restartować.
    >
    > Czy to jest tylko przypadłość w moim telefonie czy to jakis bład yanosika?

    Błąd telefonu. U mnie taki zestaw działa.

    Endriu

  • 3. Data: 2017-08-29 12:44:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    dnia Sun, 27 Aug 2017 06:32:15 +0000, Budzik napisał:

> [...]
    > złapie i musze go restartować.
    >
    > Czy to jest tylko przypadłość w moim telefonie czy to jakis bład

    telefonu. Aplikacje same z GPSem nic nie robią tylko odpytują system

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2017-08-29 17:59:05
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-27 o 08:32, Budzik pisze:
> [...]
    > złapie i musze go restartować.
    >
    > Czy to jest tylko przypadłość w moim telefonie czy to jakis bład yanosika?

    Jaki masz OS?
    Jak WM to nigdy nie zadziała.

    Lewis

  • 5. Data: 2017-08-29 18:34:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-08-2017 o 17:59, Lewis pisze:

    > Jaki masz OS?
    > Jak WM to nigdy nie zadziała.

    Ale co Ci nie zadziała?
    Właśnie odpaliłem Sygica i Yanosika.
    Oba wiedzą gdzie są, nie wywalają błędów gps.

  • 6. Data: 2017-08-29 23:19:07
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Budzik" wrote in message
    ..

> [...]
    > złapie i musze go restartować.

    > Czy to jest tylko przypadłość w moim telefonie czy to jakis bład yanosika?

    Problem telefonu. Jeżdżę często z Here na wierzchu, a z Yanosikiem w tle i
    działa bez problemu. (I jeszcze z AM na dedykowanym GPSie)

    --
    Axel

  • 7. Data: 2017-08-30 07:29:50
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 29.08.2017 Axel <n...@s...mu> napisał/a:

    > Problem telefonu. Jeżdżę często z Here na wierzchu, a z Yanosikiem w tle i
    > działa bez problemu. (I jeszcze z AM na dedykowanym GPSie)

    To ja jeszcze pozwolę sobie zapytać, podłączając się
    do wątku.

    Jeżdżę zwykle z Yanosikiem w tle, nawigacja Google Maps.
    I o ile Yanosik nie ma problemu z gps, wywiesza info
    o kontrolach, gada itp bez problemu nie przeszkadzajac
    GM, o tyle od czasu do czasu wyrzuca pełnoekranowy
    komunikat "Uważaj, prace drogowe na A2" (zwykle kiedy
    już zjeżdżam z rzeczonej A2), a po jego zamknięciu
    (ręcznie, albo odczekaniu krótkiego czasu) zostaję
    z pulpitem (GM i Yanosik pod spodem) i trzeba ręcznie
    wydłubać GM na wierzch (wtedy ikonka Y też wraca
    na swoje miejsce).

    Ktoś się z tym spotkał i wie jak te upierdliwe
    komunikaty wyłączyć?

    W ustawieniach Y ostrzeżenia o pracach drogowych
    mam wyłączone. Na stronie Y nie widzę, ba- nawet wygooglać
    wyglądu tego komunikatu nie mogę. A robienie screenshota
    przy prędkości autostradowej średnio mi się widzi :-(

    Dzięki za wszelkie wskazówki (także za te w rodzaju
    "Kopnij w d.. Yanosika, użyj Ryśka" :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 8. Data: 2017-08-30 08:14:48
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-29 o 18:34, Cavallino pisze:

    > Ale co Ci nie zadziała?
    > Właśnie odpaliłem Sygica i Yanosika.
    > Oba wiedzą gdzie są, nie wywalają błędów gps.

    Na windows? To może w 10 poprawili dzielenie zasobów :) za czasów starej
    8ki GPS mogła używać tylko aplikacja na 1 planie, w tle była usypiana i
    nara.

    Lewis

  • 9. Data: 2017-08-30 19:08:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-08-2017 o 08:14, Lewis pisze:

    > Na windows? To może w 10 poprawili dzielenie zasobów :) za czasów starej
    > 8ki GPS mogła używać tylko aplikacja na 1 planie, w tle była usypiana i
    > nara.

    Mówię o WP 8.1, a nie 10.
    Ale zrobiłem test, Sygic na pierwszy planie, Yanosik z wyznaczoną trasą
    na drugim - yanosik gadał o manewrach bez problemów.

  • 10. Data: 2017-08-31 07:37:53
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-30 o 19:08, Cavallino pisze:

    > Mówię o WP 8.1, a nie 10.
    > Ale zrobiłem test, Sygic na pierwszy planie, Yanosik z wyznaczoną trasą
    > na drugim - yanosik gadał o manewrach bez problemów.

    Miałem WP 8.1 na nokii 930 i za cholere nie szło tego ożenić

    Lewis