  • 1. Data: 2017-08-27 08:32:14
    Temat: Yanosik, styl jazdy i OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy ktos kupował juz OC przez yanosika korzystajac z ich systemu znizek za
    styl jazdy?
    Czy ceny sa rzeczywiście konkurencyjne?
    Jest jakas tabela znizek w zaleznosci od punktacji?

    Jakie w ogole yanosik pokazuje wam oceny?

    Ja mam 8,0 i nie wiem czy to dobrze czy zle :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 2. Data: 2017-08-27 08:59:45
    Temat: Re: Yanosik, styl jazdy i OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> [...]
    > Jest jakas tabela znizek w zaleznosci od punktacji?
    >
    > Jakie w ogole yanosik pokazuje wam oceny?
    >
    > Ja mam 8,0 i nie wiem czy to dobrze czy zle :)

    Coś tam znalazłem
    - maks to 10
    - oceniaja predkosc, płynnosc i co ciekawe to czy jezdzisz w dzien czy w
    nocy.

    Pytanie o stawki pozostaje w mocy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 3. Data: 2017-08-27 09:32:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.08.2017 o 08:32, Budzik pisze:

    > Jakie w ogole yanosik pokazuje wam oceny?
    >
    > Ja mam 8,0 i nie wiem czy to dobrze czy zle :)

    Zrezygnowałem z yanosika jak mi kazał zaznaczyć zgodę na przekazywanie
    danych do ubezpieczycieli. Przez jakiś czas się dało anonimowo (momo, że
    pisało, że nie można). Ostatnio jak odpaliłem, to była tylko opcja
    zaloguj. Nie da się już korzystać z janosika nie sprzedając wszystkiego
    ubezpieczycielom?

    Shrek

  • 4. Data: 2017-08-27 10:16:13
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Zrezygnowałem z yanosika jak mi kazał zaznaczyć zgodę na przekazywanie
    > danych do ubezpieczycieli.

    Ja tam żadnych danych nie daje a Yanosik działa.

    Endriu

  • 5. Data: 2017-08-27 11:23:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.08.2017 o 10:16, Endriu pisze:

    > Ja tam żadnych danych nie daje a Yanosik działa.

    A jesteś pewny? Czytałeś regulamin?

    Shrek

  • 6. Data: 2017-08-31 01:11:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Aug 2017 06:32:14 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> [...]
    > Jest jakas tabela znizek w zaleznosci od punktacji?
    >
    > Jakie w ogole yanosik pokazuje wam oceny?
    >
    > Ja mam 8,0 i nie wiem czy to dobrze czy zle :)

    Zle - jezdzisz jak baba, ja mam 6.5 :-)
    Jak klikniesz, to masz bardziej dzienne zestawienie.

    Z tego co widze
    -jak raz pojechalem jak baba, to bylo 7.4
    -w dluzszych trasach mam 5.5-7.0
    -srednia zanizaja codzienne krotkie jazdy po miescie
    -niektore bardzo krotkie miejskie bardzo nisko ocenia

    Ciekawe co mu sie nie podoba - plynnosc jazdy ?
    W miescie niemal niemozliwa.

    Przekraczanie predkosci ?
    A moze w ogole wysoka predkosc ?

    J.

  • 7. Data: 2017-08-31 17:07:16
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Zle - jezdzisz jak baba, ja mam 6.5 :-)

    Hmm, a ja dzisiaj dostałem 4,2 i prawie zasnąłem, co zresztą spalanie na
    poziomie 7,8 (benzyna) pokazuje. Ciekawe ile bym dostał za spalenie 10
    litrów, bo wtedy nie zasypiam za kierownicą, ale i Yanosika nie włączam, bo
    nie nadąża

    > -jak raz pojechalem jak baba, to bylo 7.4

    nie jak baba tylko jak ostatnia pizd...

    > -w dluzszych trasach mam 5.5-7.0

    To jak cip...

    > -srednia zanizaja codzienne krotkie jazdy po miescie

    Masz tak słaba pamięć, że potrzebujesz nawigacji po "mieście"?

    > -niektore bardzo krotkie miejskie bardzo nisko ocenia

    Ekologia panie, na piechotę...

    > Ciekawe co mu sie nie podoba - plynnosc jazdy ?

    Spacje przed znakami przestankowymi

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2017-08-31 17:27:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    >Masz tak słaba pamięć, że potrzebujesz nawigacji po "mieście"?

    janosik tam spelnia swoje statutowe zadanie.

    Zreszta wlacza sie automatycznie, bo lenistwo za drogo kosztuje.

    >Ekologia panie, na piechotę...

    I co - ekologicznie mam zapchac auto na myjnie ?

    >Spacje przed znakami przestankowymi

    Nie pewno nie jest az taki upierdliwy jak ty :-P

    J.