  • 21. Data: 2017-08-30 07:33:48
    Temat: Re: Co zastąpi CB w samochodach ...
    Od: p...@g...com

    --W 100% się zgadzam. Nie CB jest winne, ale kultura użytkowania łączności
    jawnej. Nie sądzę, że przejście na jakąś formę cyfrową pomoże w
    podniesieniu kultury...

    alez oczywiscie wystarczy identyfikacja i selekcja uzytkownikow do tego jakis system
    rankingowy i pozamiatane, w Waze masz opcje pokazywania innych uzytkownikow wystarczy
    spiac z Duo mozesz rozmawiac z kim chcesz

  • 22. Data: 2017-08-30 07:35:04
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 29.08.2017 tom <t...@l...localdomain> napisał/a:

    > O! To tak jak Usenet.

    Zaryzykowałbym uogólnienie, że "tak jak Internet".
    Akurat Usenet powoli "elicieje", gimbaza woli fora :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 23. Data: 2017-08-30 08:25:55
    Od: JKK <n...@s...pl>

> [...]
    > Jakakolwiek inna zblizona technologia nie będzie ani trochę lepsza z
    > powodu tego że debili jest najzwyczajniej więcej.

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś.
    Jak rozumiem masz i maturę, i kasę.
    I popatrz w lustro.
    Jak widzisz ani jedno, ani drugie nie uwalnia od bzdurnego myślenia.

    Pozdrawiam - JK

  • 24. Data: 2017-08-30 17:06:25
    Od: Romulus Dupulus <r...@w...pl>

    W dniu 2017-08-30 o 08:25, JKK pisze:
> [...]

    Czemu wiążesz biedę z brakiem kultury? Osobiście widziałem gościa w
    Jaguarze który bluzga wszystko co się da na autostradzie bo on wielki
    arystokrata nie może jechać 300 km/h.

  • 25. Data: 2017-08-30 17:14:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > W której kategorii się znajdujesz ? :-)

    Nasłuchującej. Niestety z dziećmi więc często w żadnej. Czasem pomogę
    jesli ktoś szuka czegoś innego niż ulica. Ogólnie CB nie istnieje jako
    pomoc w drodze choć przyznaje że 2 lata temu kilku życzliwych po
    przedarciu się przez rzucanie kurwami przez innych debili dało mi namiar
    na gumiarza za co im serdecznie dziękuję.
    ---
    Jak to nie istnieje ? A kontrole policyjne ?

> [...]

    Jakakolwiek inna zblizona technologia nie będzie ani trochę lepsza z
    powodu tego że debili jest najzwyczajniej więcej.
    Naprawdę sądzisz, że wszyscy wokół Ciebie to debile ?

  • 26. Data: 2017-08-30 17:17:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Romulus Dupulus"

> [...]
    > zakończył prace i wpiernicza kolację
    > e) ewangelicy cytujący pismo święte, czasem całe kawałki
    > f) kwiat inteligencji polskiej kończący kazde zdanie "jebnąć ci?"
    > g) pustaki uważający że wszystkiemu sa winne osobówki
    > h) pustaki uważające że wszystkiemu sa winne tiry
    > i) dyskusje czy Man jest lepszy od Merca i dlaczego
    > j) niekreślone bluzgi w nieokreslony kierunku z gatunku "kurwa, uważaj
    > huju"
    > k) prowokacje słowne z pogrózkami z okolic zarzutów prokuratorskich

    W 100% się zgadzam. Nie CB jest winne, ale kultura użytkowania łączności
    Następny. Widać takie jest społeczeństwo którego jesteś częścią.

    Nie sądzę, że przejście na jakąś formę cyfrową pomoże w
    podniesieniu kultury...
    ---
    No i ja myślę, że nie w tym rzecz by miała się zmienić kultura.

  • 27. Data: 2017-08-30 17:17:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik cc

[...]

    A umożliwia komunikację z czymś innym niż Waze ?

  • 28. Data: 2017-08-30 18:57:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-08-2017 o 23:03, Romulus Dupulus pisze:

    > W 100% się zgadzam. Nie CB jest winne, ale kultura użytkowania łączności

    Nie - kultura w ogóle.
    Podobne rozmowy często słychać też w dowolnym innym miejscu, na
    przystanku, w tramwaju, sklepie itd

    Dlatego wszystko co nie powoduje że słyszysz indywidua z tego typu
    kręgów kulturowych jest na duży plus.

  • 29. Data: 2017-08-30 19:51:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/30/2017 5:06 PM, Romulus Dupulus wrote:
    > Czemu wiążesz biedę z brakiem kultury?

    Nie wiążę. Nigdy nie wiązałem tylko w *tą* stronę. Chodzi o to że kiedyś
    na CB stać było wyłącznie entuzjastę który wiedział po co kupuje a nie
    jeden sam poskładał sprzęt lutownicą i istniała kultura z okolic KF.
    Obecnie stać każdego, w tym bogatych i biednych bo to kwestia kupienia w
    biedronce za stówkę. A więc stać chamów i bogatych i biednych. W eterze
    widać przekrój społeczny wszelaki i aż się czasami boje mysleć o
    wnioskach ogólnych.

  • 30. Data: 2017-08-30 19:57:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/30/2017 5:14 PM, re wrote:
    > Jak to nie istnieje ? A kontrole policyjne ?

    Nie działa tak samo jak 10 lat temu. Obecnie wielu nie ma nawet gruszki,
    tylko słucha, ponadto sa alternatywy i CB nie jest niezbędne.

> [...]
    > powodu tego że debili jest najzwyczajniej więcej.
    > Naprawdę sądzisz, że wszyscy wokół Ciebie to debile ?

    Po odpaleniu CB można odnieść takie wrażenie. Przy czym nie wszyscy
    wokół mnie ale zdecydowana wiekszość obecnie w eterze CB. Jak mówie
    kultura spadła ponizej mułu.

    Dam wyjątek od tego: w Katowicach jest często słyszalny człolwiek ktory
    informuje zainteresowanych o korkach. To jest użyteczny przykład. Ginie
    jednak w tłumie debili rzucających kurwami na prawo i lewo.