-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.bofh.team!eternal-september.org!feeder3.eternal-
september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: heby <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Date: Wed, 18 Sep 2024 14:20:37 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 61
Message-ID: <vcegim$29pr$1@dont-email.me>
References: <vce4vc$gm1$1@dont-email.me> <vce7o5$199bh$1@news.icm.edu.pl>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 18 Sep 2024 14:20:39 +0200 (CEST)
Injection-Info: dont-email.me; posting-host="ee86fa3f3e2797742ae99029af5fc055";
logging-data="75579";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+0u714YSZum/YwPId9p5/S"
User-Agent: Mozilla Thunderbird
Cancel-Lock: sha1:C7FbrFRgyIjO3+39P9YItwjbUlY=
In-Reply-To: <vce7o5$199bh$1@news.icm.edu.pl>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2724510
[ ukryj nagłówki ]On 18/09/2024 11:49, Pixel(R)?? wrote:
>> Pomykam Orlando, ale prawda taka, że silnik wytrzyma jeszcze ze 2 lata
>> i klops.
> To jaki ten przebieg? Jeśli auto nie gnije, to zawsze warto zrobić naprawę.
170kkm. 1.8 Benzyna+lpg. Nie zrozum m nie źle, zamierzam jeździć i
naprawiać do momentu kiedy kończy się sens ekonomiczny. Bardzo lubię ten
samochód, trafia w 110% moich potrzeb.
Po prostu przewiduje, że za 2 lata zaczną się problemy wymagajace
cieżkiego remontu, sądząc po konsumpcji oleju i opinii innych
właścicieli z tym silnikiem i przebiegiem. 200kkm to granica poza którą
pakujesz w to tylko pieniądze. A ja chcę wsiadać, przekrecać kluczyk i
jechać.
>> Może ktoś robił jakis research w podobnym temacie i może
>> podpowiedzieć, czy na rynku znajdzie się tego typu oferta? Najbardziej
>> pasowało by mi coś z wymiarów Galaxy/Alhambra, czyli coś, co ma
>> rozmiar zbliżony do normalnego samochodu, ale i lodówkę da się
>> przewieźć, a w razie czego materac rozłożyć.
> Są jeszcze francuzy ale sam ostatnio stanąłem przed tym problemem i
> trudno coś wybrać, co się nie pierdoli i nie jest zajechane.
Intertesuje mnie opcja "nowy", ale tylko z płatnością leasingową dla
osób fizycznych. Używane obejrzałem, jest niestety moda na SUVy i inne
bezużyteczne gówna tego typu, więc nie mam szans na jakiś wybór.
Zerkałem np. na Doblo, Caddy i kilka innych nowych, ale to zazwyczaj
dostawczaki z całym problemem takich dostawczaków związany z komfortem.
Ponadto mowa o opcji 7 miejsc + leasing fizyczny, a nie po prostu 7
miejsc. W zasadzie ogranicza to wybór głównie do koreańskich. Np. jest
taki Hyundai z masą róznych nazw, ostatnia to chyba iMax. Ale to jest
chyba nieco za duży, nie mieści się na parkingach przed Biedronką, a ja
to nie tylko do jazdy jako autobus chcę uzywać.
Ogólnie, jesli nie znajdę opcji "nowy z leasingiem" to pozostanie zakup
kilkulatka, wtedy mam nieco większy wybór tego co chcę ale i nieco
więcej problemów, bo to już nie będzie prosty silnik, tylko jakiś
wynalazek, a będę celował tak 2020+.
> Carnival (już kiedyś o nim pisałem). KIA Carnival z 2022 można wyrwać za
> 125kzł nawet lub jakiś Town&Country z USA.
Carnival miał oceny awaryjności poniżej Laguny 2, czyli poniżej podłogi.
Nie wiem, czy to dotyczyło starszych, ale równolatek Carnival sąsiada
psuł się faktycznie częściej niż moja królowa lawet ;) Oby było lepiej w
nowszych wersjach, jednak mam go ostatniego na liście. Pierwsze na
liście są albo produkowane nowe, albo kilkulatki popularnych marek lokalnie.
>> Paliwo nie ma dużego znaczenia, zakładam że w nowym samochodzie po 3
>> latach raczej nie trzeba remontować silnika, przy przebiegu poniżej
>> 50kk, a leasing pozwoli na wymianę samochodu na nowy. Byle by się dało
>> wjechać do miast ze strefami.
> Aaa czyli masz kasiorę na nowy ale nie chcesz naprawiać silnika :)
Nie mam "kasiory na nowy", ale po konsultacji z kilkoma osobami i
podliczeniu róznych rzeczy zauważam, że oferta "wynajem długoterminowy"
i oferta "nowy na raty" mają kilka wad i zalet, ale idą równo. Może więc
czas zainteresować się takim rozwiązaniem, jak leasing dla fizycznych.
Mógłbym zainteresować się leasingiem dla metafizycznych, zakładajac lewą
firmę, ale to też dodatkowe koszta.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- Kultura zapie....ania
- Gdańsk się skończył dla mnie.
- Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
Najnowsze wątki
- 2024-09-16 zapora Stronie Slaskie
- 2024-09-16 powodz
- 2024-09-16 Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- 2024-09-15 Mulitisim
- 2024-09-15 Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- 2024-09-18 Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- 2024-09-17 Kultura zapie....ania
- 2024-09-17 Gdańsk się skończył dla mnie.
- 2024-09-16 Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- 2024-09-16 Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- 2024-09-17 Wybuchające pagery
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-18 Kraków => Java Full Stack Developer (Angular/React) <=
- 2024-09-18 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=