  • 1. Data: 2010-09-03 15:26:03
    Temat: Co to za nr z SMS-a?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Dostałem dzisiaj SMS-a o treści kompletnie nieistotnej. Natomiast
    zaskoczył mnie nr z jakiego został wysłany: 0412, a centrum SMS to
    +48602006071 czyli _chyba_ Era. Ktoś kojarzy co to może być?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2010-09-03 15:36:39
    Temat: Re: Co to za nr z SMS-a?
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 03.09.2010 17:26, Big Jack pisze:
    > Dostałem dzisiaj SMS-a o treści kompletnie nieistotnej. Natomiast
    > zaskoczył mnie nr z jakiego został wysłany: 0412, a centrum SMS to
    > +48602006071 czyli _chyba_ Era. Ktoś kojarzy co to może być?

    Również dzisiaj dostałem SMS'a z tego numeru o treści: "zabek
    wyrwidabka". Myslalem, ze to pomylka, ale moze to jakas grubsza akcja
    typu wyszukiwanie aktywnych numerow do wysylania spamu dzieki raportom
    doreczenia?

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 3. Data: 2010-09-03 15:49:44
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    Witam
    Również dostałem na wszystkie swoje numery w erze. Nawet na te
    przeniesione kiedyś z orange.

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 4. Data: 2010-09-03 16:06:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *kranu* napisał(-a):

> [...]
    > wyrwidabka". Myslalem, ze to pomylka, ale moze to jakas grubsza akcja
    > typu wyszukiwanie aktywnych numerow do wysylania spamu dzieki raportom

    No właśnie taki sms dostałem. Coś mi tu śmierdzi :| SMS z godziny
    16:42:53

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2010-09-03 16:13:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    *kranu* napisał(-a):

> [...]
    > wyrwidabka". Myslalem, ze to pomylka, ale moze to jakas grubsza akcja
    > typu wyszukiwanie aktywnych numerow do wysylania spamu dzieki raportom

    Zaponiałem dodać, że komórke mam w Orange z ichnim nr.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2010-09-03 16:33:58
    Od: "jack" <n...@n...pl>

    Ja tez dostalem. Numer erowy. Myslalem, ze to jakies naciaganie na kase, ale
    oni nic nie chca 0700 itp., a numer 0412 to tez nie Premium.

  • 7. Data: 2010-09-03 17:19:54
    Od: z <z...@g...pl>

    jack pisze:
    > Ja tez dostalem. Numer erowy. Myslalem, ze to jakies naciaganie na kase, ale
    > oni nic nie chca 0700 itp., a numer 0412 to tez nie Premium.

    Też dostałem a bardzo sobie cenię swój numer i byle gdzie go nie podaję.
    Numer kiedyś był w erze a teraz w play.
    Albo jakieś młokosy się bawią albo kolejny patent na zarabianie kasy.
    Może za odebranie kasują. W dzisiejszych czasach wcale bym się nie zdziwił.

  • 8. Data: 2010-09-03 17:35:03
    Od: r...@m...com

    > Dostałem dzisiaj SMS-a o treści kompletnie nieistotnej. Natomiast
    > zaskoczył mnie nr z jakiego został wysłany: 0412, a centrum SMS to
    > +48602006071 czyli _chyba_ Era. Ktoś kojarzy co to może być?

    Dziś o 16:48 przyszło na mojego tak-taka:

    Od: 0412
    Treść: zabek wyrwidabka

  • 9. Data: 2010-09-03 17:47:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 03 Sep 2010 19:35:03 +0200, r...@m...com wrote:

    >Dziś o 16:48 przyszło na mojego tak-taka:
    >
    >Od: 0412
    >Treść: zabek wyrwidabka

    Podobno tak nie wolno na newsach: me too :-)
    17:09, Wroclaw

    J.

  • 10. Data: 2010-09-03 19:00:09
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Dostałem dzisiaj SMS-a o treści kompletnie nieistotnej. Natomiast
    > zaskoczył mnie nr z jakiego został wysłany: 0412, a centrum SMS to
    > +48602006071 czyli _chyba_ Era. Ktoś kojarzy co to może być?

    No ja tez dostalem na Ere

    Fantom