    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Co to.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <1fhrdt4wls85i$.dlg@myjk.org> <rf6vka$td3$1@gioia.aioe.org>
    <1etpks7jn9459$.dlg@myjk.org> <rf7e3h$1q5f$1@gioia.aioe.org>
    <x7u3wt2idu4v$.dlg@myjk.org> <rf8qcj$9v8$1@gioia.aioe.org>
    <1...@m...org> <rf8uue$f7c$1@gioia.aioe.org>
    <1k5yd846p061q$.dlg@myjk.org> <rfh6s6$1klv$1@gioia.aioe.org>
    <rfhrmk$d4t$1$Cav@news.chmurka.net> <rfhukf$1nm5$1@gioia.aioe.org>
    <rfir6g$vtv$1$Cav@news.chmurka.net> <rfjdih$fda$2@gioia.aioe.org>
    Date: Sun, 26 Jul 2020 11:10:49 +0200

    Sun, 26 Jul 2020 10:05:39 +0200, Kol99

    > Który przepis zabrania objechania rondo dookoła pasem zewnętrznym ?
    > Podaj artykuł/paragraf.
    > Ja takiego przepisu nie znalazłem.

    Nie znalazłeś i nie znajdziesz, tak samo jak nie znajdziesz przepisu
    zabraniającego rozjeżdżania pieszych na przejściu. Pieszego jednak za
    wszelką cenę będziesz starał się nie rozjechać, ale rondo sobie objedziesz
    prawym pasem mimo że przepisy ogólne nakazują zgoła inne zachowanie
    (literalnie ustawienie się do manewru by nie powodować przejazdu
    kolizyjnego z pojazdami jadącymi w innych kierunkach).

    --
    Pozdor
    Myjk