  • Data: 2020-07-26 10:49:23
    Temat: Re: Co to.
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.07.2020 o 10:05, Kol99 pisze:

    > Który przepis zabrania objechania rondo dookoła pasem zewnętrznym ?
    >  Podaj artykuł/paragraf.
    >
    > Ja takiego przepisu nie znalazłem.

    Nie wszystko, misiu, muszą regulować Ci przepisy. Tu, na rondzie,
    wystarczy oznakowanie poziome, które będzie wymuszało zjazd z ronda
    na najbliższym zjeździe. Tak najczęściej bywa, gdy na rondzie są co
    najmniej trzy pasy ruchu i pozwala łatwiej i bezpieczniej wjeżdżać
    na rondo. Oczywiście oznakowanie poziome przed dojazdem do ronda
    musi sygnalizować, że prawy pas służy tylko do skrętu w prawo -
    czyli do zjazdu z ronda przy najbliższej okazji.