    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Date: Fri, 20 Jul 2018 00:15:14 +0200
    <ph0uie$fvh$1@node2.news.atman.pl> <ph17tf$55d$1@dont-email.me>
    <ph2he0$oui$1@node1.news.atman.pl> <ph47ov$n9k$1@dont-email.me>
    <ph4p9v$tqd$1@node1.news.atman.pl> <ph50eo$f0e$1@dont-email.me>
    <ph591a$d9r$1@node1.news.atman.pl> <ph5efk$6hg$1@dont-email.me>
    <ph60p7$6ua$1@node2.news.atman.pl> <ph6g1f$naj$2@dont-email.me>
    <ph7ruc$scg$1@node2.news.atman.pl> <phbib6$9a6$2@dont-email.me>
    <pidlbr$f12$2@node2.news.atman.pl> <pihrun$9n9$1@node2.news.atman.pl>
    <pihuse$bus$2@node2.news.atman.pl> <piptem$n6j$1@dont-email.me>
    <piqiqr$9hl$1@node1.news.atman.pl> <piqqmr$pud$1@dont-email.me>
    <piqtpg$kcn$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 19.07.2018 o 22:54, RadoslawF pisze:

    > Ja to wiem. Wiem tez że nowa przystawka będzie tańsza niż nowy TV
    > z wbudowanym smartem.

    Kilka razy pisałem, że jak funkcje smart przestaną poprawnie działać to
    wtedy można dokupić przystawkę. Nie wiem z czego wynika twój upór w
    przekonywaniu, że jedynym rozwiązaniem jest zakup nowego telewizora
    smart. Wybacz ale taki sposób argumentacji jest żenująco słaby
    intelektualnie. Nie zrozumiałeś co pisałem? Czy może liczysz, że
    przekonasz nieuważnego czytelnika, który nie śledził dokładnie dyskusji.
    A może masz jakieś rzeczowe argumenty za tym, że nie da się uzupełnić
    zużyty "moralnie" sprzęt smart o nowe funkcje przy pomocy przystawki
    rozszerzającej funkcje zwykłego TV?

    > No zobacz jak kupowałem to nie kupiłem analogowego ale kupipłem
    > bez smarta. Bardzo to przeszkadza twoim teoriom?

    Wcale mi nie przeszkadza. Ja 7 lat temu też kupiłem TV bez smarta. Bo
    smarty wtedy były w nielicznych telewizorach, które miały raczej gorszą
    jakość obrazu (moim subiektywnym zdaniem) niż plazma Panasonic na jaką
    się zdecydowałem. A teraz sytuacja jest odwrotna i według statystyki
    którą tu zamieściłem to telewizory bez smart maja zazwyczaj gorszą
    jakość. I pewnie jakbym miał kupować teraz to kupiłbym smarta. Ale wcale
    mi nie będzie przeszkadzać jak kupisz sobie teraz tv bez smart. Nie
    będzie mi też przeszkadzać jak sobie kupisz bez HD czy UHD.

    > Jestem nieszczęśliwym mieszkańcem bloku z kablówką. Posiadanie kablówki
    > wyklucza jeden pilot.

    > Wyłączenie pilota łapie się na twoje "wezmą i wyłączą".

    Jakoś pomijasz fakt, że zdaniem Sebastiana Białego wystarczy powtórnie
    sparować pilota.

    --
    pozdrawiam
    MD